• Το τηλέφωνό μου έχει χαθεί / κλαπεί. Τι να κάνω;

      Σε περίπτωση που χαθεί ή κλαπεί το κινητό σου, κάλεσε 133 προκειμένου να δηλώσεις το γεγονός. Εμείς θα φροντίσουμε ώστε να απενεργοποιηθεί, αμέσως, η κάρτα SIM.

      Για να αντικαταστήσεις την κάρτα SIM σου, επισκέψου ένα από τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών της PrimeTel με την ταυτότητα/διαβατήριο για να ζητήσεις μια νέα κάρτα SIM. Το κόστος για την αντικατάσταση κάρτας SIM είναι €10. Ο αριθμός τηλεφώνου θα παραμείνει η ίδιος.

      Σε περίπτωση που βρεις το κινητό σου, μπορούμε να απενεργοποιήσουμε την κάρτα SIM εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που αναφέρθηκε ως κλεμμένο. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα η κάρτα SIM ακυρώνεται και η αντικατάσταση της θα πρέπει να ζητηθεί.

      Καλό είναι να γνωρίζεις πως εάν έχεις Pay As You Go, θα πρέπει να εγγράψεις έγκαιρα τα στοιχεία σου, προκειμένου να μπορεί να δηλωθεί το κινητό σου σε περίπτωση που χαθεί ή κλαπεί. Διαφορετικά η απενεργοποίηση της κάρτας SIM είναι αδύνατη.

    • Με ποιους τρόπους μπορώ να ανανεώσω τον χρόνο ομιλίας μου;
      • Κάνε κλικ εδώ για να κάνεις τώρα top-up χρησιμοποιώντας την πιστωτική σου κάρτα.
      • Top-up κάρτες (διαθέσιμες από περίπτερα και κέντρα εξυπηρέτησης της PrimeTel)
      • Auto Τop-Up διαθέσιμο για Pay As You Go. Κάνε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες ή για να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία τώρα.
      • Μέσω τηλεφώνου. Κάλεσέ μας στο 133 ή +357-22102210 από εξωτερικό.
    • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία ‘Call Me Back’;

      Αυτή είναι μια χρήσιμη υπηρεσία διαθέσιμη σε Pay As You Go χρήστες. Όταν «ξεμείνεις» από μονάδες στο κινητό σου, έχεις την επιλογή να στείλεις δωρεάν SMS στον παραλήπτη ώστε να σε καλέσει.

      Για να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία, πληκτρολόγησε *130*αριθμό κινητού# και στη συνέχεια, πάτησε το πλήκτρο κλήσης. Για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις αυτή την υπηρεσία, καλό θα ήταν να λάβεις υπόψη τα πιο κάτω:

      • Το υπόλοιπό σου θα πρέπει να είναι λιγότερο από €0.10.
      • Αυτό το SMS μπορεί να σταλεί μόνο σε Κυπριακά δίκτυα (PrimeTel, MTN, Cyta)
      • Μέγιστη χρήση 3 φορές την ημέρα
    • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Auto Top-Up;

      Η Αυτόματη Ανανέωση χρόνου ομιλίας είναι ένας νέος τρόπος να απολαμβάνεις τα προνόμια της καρτοκινητής χωρίς να αγοράζεις συνεχώς κάρτες Top-Up.

      Για ενεργοποίηση της Αυτόματης Ανανέωσης χρειαζόμαστε μόνο τα στοιχεία μιας πιστωτικής κάρτας. Μέχρι στιγμής μπορείς να ανανεώσεις αυτόματα με €20.

      Κάθε φορά που το υπόλοιπο του λογαριασμού σας είναι λιγότερο από €2, ανανεώνεται αυτόματα με €20 και χρεώνεται με το αντίστοιχο ποσό η πιστωτική σου κάρτα.

    • Έχω φτάσει το όριο που έχω καταχωρήσει. Τι μπορώ να κάνω για να συνεχίσω να χρησιμοποιώ το κινητό μου;

      Εάν έχεις φτάσει το πιστωτικό σου όριο, μπορείς να ακολουθήσεις τις πιο κάτω επιλογές για να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το κινητό σου:

      • Κάνε Top -Up.
        Μπορείς να αγοράσεις μια κάρτα top-up από περίπτερο ή από ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της PrimeTel ή καλώντας 133 ή μέσω της Ζώνη Συνδρομητών
      • Αύξησε το πιστωτικό σου όριο.
        Κάνοντας κλικ εδώ μπορείς να δεις το μηνιαίο όριο δαπανών σου και το πιστωτικό σου όριο. Μπορείς να αλλάξεις το όριο σου κάνοντας την απαιτούμενη πληρωμή, ανάλογα με το ποσό που θέλεις.
    • Πώς μπορώ να δω στοιχεία για την συνδρομή του κινητού μου στην Ζώνη Συνδρομητών; (Συνδρομητές με υπηρεσίες Internet η/και σταθερή τηλεφωνία)
      Μπορείς να διαχειριστείς τη συνδρομή σου, να αναβαθμίσεις ταχύτητα ή να προσθέσεις στο πακέτο σου κάποιο τηλεοπτικό κανάλι ή να πληρώσεις τους λογαριασμούς σου στην Ζώνη Συνδρομητών – My PrimeTel.

      1. Κάνε login στην Ζώνη Συνδρομητών χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σου. Θα βρεις το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης σου στην επιστολή καλωσορίσματος που σου δόθηκε την ημέρα που εγκαταστήσαμε τις υπηρεσίες σου.
      2. Επέλεξε Προσθήκη νέο αριθμό από την κατηγορία Υπηρεσίες Mobile.
      3. Πληκτρολόγησε τον αριθμό του κινητού σου και κάνε κλικ στο Επόμενη.
      4. Εάν ο αριθμός του κινητού σου βρίσκεται κάτω από τον λογαριασμό της Επιχείρησης ή Οικογενειακού Πκαέτου, θα σου ζητηθεί ο αριθμός αναφοράς της σύμβασης, η οποία εμφανίζεται στην επάνω δεξιά γωνία της πρώτης σελίδας της σύμβασης. sumfwnia1
      5. Αφού έχεις υποβάλει τον αριθμό του κινητού σου, θα λάβεις ένα SMS με έναν κωδικό επιβεβαίωσης. Εισήγαγε τον κωδικό επιβεβαίωσης και κάνοντας κλικ στο Επόμενο θα ολοκληρωθεί η διαδικασία για να προσθέσεις τον αριθμό του κινητού σου. Τώρα πια θα είσαι σε θέση να διαχειριστείς τον αριθμό του κινητού σου μέσω της Ζώνης Συνδρομητών.
      6. Εάν ο αριθμός του κινητού σου είναι Pay As You Go, τότε θα πρέπει πρώτα να κάνεις εγγραφή αριθμού, επικοινωνώντας μαζί μας στο 133 και παρέχοντάς μας τα προσωπικά σου στοιχεία.
    • Πώς μπορώ να δω στοιχεία για την συνδρομή του κινητού μου στην Ζώνη Συνδρομητών; (Συνδρομητές με υπηρεσία Κινητή μόνο)

      Μπορείς να διαχειριστείς τη συνδρομή σου, και να πληρώσεις τους λογαριασμούς σου στην Ζώνη Συνδρομητών – My PrimeTel. Ακολούθησε αυτές τις απλές οδηγίες για να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό:

      1. Δεδομένου ότι εάν δεν έχεις ήδη όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης για να συνδεθείς, επέλεξε κλικ εδώ για να προσθέσεις τον αριθμό του κινητού σου. gr
      2. Πληκτρολόγησε τον αριθμό του κινητού σου και κάνε κλικ στο Επόμενη.
      3. Εάν ο αριθμός του κινητού σου βρίσκεται κάτω από τον λογαριασμό της Επιχείρησης ή Οικογενειακού Πακέτου, θα σου ζητηθεί ο αριθμός αναφοράς της σύμβασης, η οποία εμφανίζεται στην επάνω δεξιά γωνία της πρώτης σελίδας της σύμβασης. sumfwnia1
      4. Αφού έχεις υποβάλει τον αριθμό του κινητού σου, θα λάβεις ένα SMS με έναν κωδικό επιβεβαίωσης, τον οποίο θα πρέπει να καταχωρήσεις προκειμένου να συνεχιστεί η διαδικασία της προσθήκης του αριθμού σου. Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο Επόμενο.
      5. Συμπλήρωσε τα προσωπικά σου στοιχεία, επέλεξε την ενότητα Όρους και Προϋποθέσεις, και στη συνέχεια κάνε κλικ στο Ολοκλήρωση.
      6. Τέλος, θα λάβεις ένα email που θα περιέχει το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σου. Μπορείς τώρα να συνδεθείς με τη Ζώνη Συνδρομητών όποτε θέλεις και να διαχειριστείς τον αριθμό του κινητού σου.