Η δέσμευσή μας!

    Στην PrimeTel έχουμε δεσμευτεί να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους συνδρομητές μας. Επικεντρωνόμαστε στις ανάγκες σου προσφέροντας ποιοτικές και καινοτόμες υπηρεσίες, με την καλύτερη εξυπηρέτηση!

    Κάθε μέλος της ομάδας μας είναι αφοσιωμένο στην εκπλήρωση της δέσμευσης μας και έχει ως απώτερο σκοπό να ανταποκριθεί και να ξεπεράσει τις προσδοκίες σου!

    1.    Είμαστε εδώ για εσένα!

    Οι εξειδικευμένες ομάδες εξυπηρέτησης της PrimeTel βρίσκονται εδώ για να σου προσφέρουν συμβουλές και υποστήριξη για οτιδήποτε χρειάζεσαι σχετικά με τις υπηρεσίες που σου προσφέρουμε.

    • Κάλεσε 133 – Βρισκόμαστε εδώ καθημερινά μέχρι και τα μεσάνυχτα.
    • Επισκέψου ένα από τα 8 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών που βρίσκονται σε όλη την Κύπρο.
    • Το online Κέντρο Υποστήριξης της PrimeTel περιέχει πολλές πληροφορίες. Κάνε κλικ εδώ για να βρεις τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σου.

     

    2.    Τα σχόλια σου είναι σημαντικά για εμάς!

    Τα σχόλια και οι εισηγήσεις σου, μας βοηθούν στη συστηματική βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης που προφέρουμε.

    • Καταχώρησε τα σχόλια σου κάνοντας κλικ εδώ
    • Χρησιμοποίησε το Online Community forum

     

    Υποσχόμαστε να απαντήσουμε εντός 2 εργάσιμων ημερών.

     

    3.    Τεχνική Υποστήριξη

    Στην PrimeTel διερευνούμε και επιλύουμε τεχνικά θέματα, που πιθανόν να προκύψουν και αφορούν στις υπηρεσίες που σου παρέχουμε, εντός 48 ωρών.

    Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις κάποια τεχνική δυσκολία, η οποία δεν συνδέετε άμεσα με τις υπηρεσίες που σου παρέχουμε, θα είμαστε σε θέση να σε καθοδηγήσουμε ώστε να την επιλύσεις. Αν υπάρξουν τεχνικές βλάβες που οφείλονται σε εξωτερικούς παράγοντες θα ενεργήσουμε με τρόπο έτσι ώστε να τα επιλύσουμε το συντομότερο.

    Εάν χρειαστεί να επισκεφθούμε το υποστατικό σου, θα το κάνουμε εντός 72 ωρών.

     

    4.    Συντήρηση Δικτύου & Ενημέρωση

    Στην PrimeTel οι προγραμματισμένες εργασίες για συντήρηση του Δικτύου πραγματοποιούνται κατά τις πρωινές ώρες. Σε περιπτώσεις όπου η εργασίες μπορεί να επηρεάσουν την παροχή υπηρεσιών για διάστημα που ξεπερνά τα 30 λεπτά, τότε θα φροντίσουμε να σε ενημερώσουμε έγκαιρα.

     

    5.    Εξοπλισμός PrimeTel

    Εάν έχεις στην κατοχή σου ελαττωματικό εξοπλισμό της εταιρείας, θα προβούμε στον απαραίτητο έλεγχο και θα αντικαταστήσουμε τον εξοπλισμό χωρίς χρέωση, με μια απλή επίσκεψη σε ένα από τα κέντρα εξυπηρέτησής μας.

    Εξαιρούνται οι περιπτώσεις που η ζημιά έχει προκληθεί λόγο κακομεταχείρισης.

     

    6.    Θα σεβαστούμε τον χώρο σου

    Οι τεχνικοί μας έχουν λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση και κατέχουν τις γνώσεις ώστε να προσφέρουν τις καλύτερες υπηρεσίες με φιλικότητα και ευγένεια. Θα σεβαστούμε τον χώρο και τον χρόνο σου!

     

    7.    Οι καλύτερες blockbuster ταινίες

    Σου προσφέρουμε τις καλύτερες και πιο πρόσφατες blockbuster ταινίες, για ενοικίαση μέσω της υπηρεσίας MovieClub, 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα.

    Διατηρούμε συνεργασίες με τα κορυφαία studio του Hollywood, και εργαζόμαστε συνεχώς για τη βελτίωση και τον εμπλουτισμό της τηλεοπτικής μας πλατφόρμας έτσι ώστε να παρέχουμε περισσότερες επιλογές σε ταινίες, ντοκιμαντέρ, σπορ, παιδικά προγράμματα, σειρές, ζώνη ενηλίκων και όχι μόνο.

     

    8.    Εξελίσσουμε το Δίκτυο κινητής Τηλεφωνίας

    Ακολουθούμε τις τεχνολογικές εξελίξεις και συμβαδίζουμε με τα νέα δεδομένα. Συνεχώς αναβαθμίζουμε και εξελίσσουμε την υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας και στο προσεχές μέλλον θα δημιουργήσουμε το δικό μας δίκτυο 4ης γενιάς διατηρώντας σε υψηλό επίπεδο τηνεμπειρία σου με την υπηρεσία PrimeTel Κινητή!