Επιλέγω PrimeTel κινητή!

    Διατηρώ τον αριθμό μου ή επιλέγω ένα νέο αριθμό… Εσύ;

    • Ρυθμίσεις για mobile internet – DATA
      Ίσως χρειαστεί να ρυθμίσεις την κινητή σου συσκευή για πρόσβαση
      στο Internet χρησιμοποιώντας τις παρακάτω οδηγίες:

      • APN (access point name): ip.primetel
      • “Username” και “password” παραμένουν κενά

      Κάνε κλικ εδώ για να ρυθμίσεις το κινητό σου.

    • MMS – Αποστολή και λήψη μηνυμάτων πολυμέσων

      Κάνε κλικ εδώ για να ρυθμίσεις το κινητό σου.

    • Αναγνώριση κλήσεων

      Μπορείς να δεις ποιος σε καλεί πριν απαντήσεις το κινητό σου (Εκτός εάν καλεί απόρρητος αριθμός)

    • Αναμονή κλήσεων

      Μπορείς να δεχτείς άλλη κλήση ενώ μιλάς στο κινητό σου. Η υπηρεσία πρέπει να ενεργοποιηθεί από τις ρυθμίσεις της συσκευής σου.

    • Προώθηση κλήσεων

      Μπορείς να προωθήσεις τις εισερχόμενες κλήσεις σε οποιοδήποτε άλλο τηλεφωνικό αριθμό ή στον προσωπικό σου τηλεφωνητή όταν:

      • Δεν απαντήσεις την κλήση
      • Έχεις το κινητό σου κλειστό
      • Έχεις ήδη δεχτεί κάποια άλλη κλήση

       

      Κάνε κλικ εδώ για οδηγίες.

    • Κλήση Συνδιάσκεψης

      Μπορείς να προσθέσεις μέχρι και 5 άλλους συνομιλητές σε μια κλήση και να μιλάς μαζί τους ταυτόχρονα

    • Προσωπικός τηλεφωνητής

      Καλώντας στο 122 μπορείς να ενεργοποίησεις τις υπηρεσίες τηλεφωνητή και ειδοποίησης χαμένων κλήσεων.

      Η υπηρεσία προσωπικού τηλεφωνητή σου δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνεις φωνητικά μηνύματα σε περίπτωση που δεν είσαι διαθέσιμος. Τα μηνύματα μπορείς να τα ακούσεις αργότερα, να τα αποθηκεύσεις και να τα βάλεις σε σειρά προτεραιότητας. Επίσης με τη λειτουργία Remote Pick-up μπορείς να ακούσεις τα μηνύματα του τηλεφωνητή καλώντας από οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό, εντός και εκτός Κύπρου.

      Η υπηρεσία ειδοποίησης χαμένων κλήσεων, αποστέλλει δωρεάν ενημερωτικό SMS για οποιαδήποτε κλήση έγινε προς τον αριθμό σου την ώρα που δεν ήσουν διαθέσιμος ή δεν απάντησες. Οι υπηρεσίες διατίθενται δωρεάν. Για κάθε κλήση που πραγματοποιείς προς τη θυρίδα σου, τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα είναι χωρίς χρέωση και μετά εφαρμόζεται η χρέωση για εθνικές κλήσεις.

      Κάνε κλικ εδώ για οδηγίες.

    • Υπηρεσία Call me back (μόνο για Pay As You Go)

      Η υπηρεσία Call me Back σου επιτρέπει να στέλνεις SMS, σε οποιοδήποτε κυπριακό αριθμό κινητής, με σκοπό να σε καλέσει σε περίπτωση που σου έχει τελειώσει ο χρόνος ομιλίας. Συγκεκριμένα, πληκτρολογώντας τον κωδικό *130* και τον αριθμό κινητής του παραλήπτη, η υπηρεσία ‘Call me Back’ θα αποστέλλει αυτόματα γραπτό μήνυμα στον αριθμό που επιθυμείς, λέγοντάς του να σε καλέσει.

      Κάνε κλικ εδώ για οδηγίες.

    • Υπόλοιπο λογαριασμού

      Μπορείς να μάθεις το υπόλοιπο του λογαριασμού σου πληκτρολογώντας τον κωδικό *133#

    • Ανανέωση χρόνου ομιλίας

      Μπορείς να πιστώσεις το λογαριασμό σου πληκτρολογώντας *133*<16-digit voucher code ># Ο δεκαεξαψήφιος κωδικός βρίσκεται στην κάρτα ανανέωσης (Top-Up).

    • Μεταφορά χρημάτων από το λογαριασμό σου σε κάποιον άλλο

      Μπορείς να μεταφέρεις χρήματα από το λογαριασμό σου σε κάποιον άλλο πληκτρολογώντας *121*< recipient MSISDN >*< amount to be transferred >#

    • Αλλαγή γλώσσας

      Μπορείς να αλλάξεις τη γλώσσα πληκτρολογώντας *135* <1 (GR), 2(EN), 3(RU)> #

      Εάν, για παράδειγμα, θέλεις να αλλάξεις τη γλώσσα από Ελληνικά σε Αγγλικά πληκτρολόγησε *135* <2> #

    • Ενημέρωση για το υπόλοιπo του bonus

      Για να ενημερωθείς για το υπόλοιπο του bonus, πληκτρολόγησε *140#

    • Ενημέρωση για τον ΔΩΡΕΑΝ χρόνο ομιλίας που σου απομένει, εάν έχεις το οικογενειακό πακέτο

      Για να ενημερωθείς σχετικά με τον διαθέσιμο χρόνο ομιλίας που σου προσφέρει το οικογενειακό πακέτο πληκτρολόγησε *137#

    Show Buttons
    Share on Facebook
    Share on Twitter
    Hide Buttons