Επιλέγω PrimeTel κινητή!

    Διατηρώ τον αριθμό μου ή επιλέγω ένα νέο αριθμό… Εσύ;

    ΧΑΜΕΝΕΣ / ΚΛΟΠΙΜΑΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

    Για το περιορισμό του φαινομένου κλοπής κινητών τηλεφώνων και σύμφωνα και με τις υποδείξεις του Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η Primetel αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα του γεγονότος της κλοπής του κινητού τηλεφώνου, σας δίνει τη δυνατότητα να καταχωρήσετε τον αριθμό ΙΜΕΙ (Διεθνή Κωδικό Κινητού Τηλεφώνου) του κινητού σας τηλεφώνου στη Μαύρη Λίστα για να αποτραπεί η χρήση του από άλλο άτομο.

    Σε περίπτωση που χαθεί ή κλαπεί η συσκευή σας:

    1. Καλέστε 133 προκειμένου να δηλώσετε το γεγονός. Εμείς θα φροντίσουμε ώστε να απενεργοποιηθεί, αμέσως, η κάρτα SIM.
    2. Δηλώστε την απώλεια της συσκευής σας στην Αστυνομία, μαζί με τον κωδικό IMEI του τηλεφώνου σας. Η αστυνομία πρέπει να σας δώσει πιστοποιητικό απώλειας το οποίο θα πρέπει να προσκομίσετε στο πλησιέστερο κατάστημα της PrimeTel.
    3. Για να αντικαταστήσετε την κάρτα SIM σας, επισκεφτείτε ένα από τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών της PrimeTel με την ταυτότητα/διαβατήριο για να ζητήσετε μια νέα κάρτα SIM. Το κόστος για την αντικατάσταση κάρτας SIM είναι €10. Ο αριθμός τηλεφώνου θα παραμείνει η ίδιος.

    Στη συνέχεια…

    1. Με την τοποθέτηση της συσκευής στη Μαύρη Λίστα, καθίσταται αδύνατη η λειτουργία της συσκευής στο δίκτυο της PrimeTel.
    2. Τυχόν χρεώσεις που προκύψουν από την στιγμή απώλειας της συσκευής μέχρι την στιγμή κοινοποίησης της απώλειας στην PrimeTel, καθίστανται πληρωτέες.
    3. Σε περίπτωση που βρείτε την συσκευή σας, πρέπει να δηλώσετε την ανεύρεσή της στην Αστυνομία και να προσκομίσετε πιστοποιητικό για αφαίρεση της συσκευής από την Μαύρη Λίστα, στο πλησιέστερο κατάστημα της PrimeTel.

    Χρήσιμες Συμβουλές

    1. Φροντίστε να έχετε εις γνώση σας τον 15ψήφιο αριθμό ΙΜΕΙ (International Mobile Equipment Identity) της συσκευής σας:
    2. • αναγράφεται τόσο πάνω στη συσκευή – συνήθως κάτω από το σημείο που φιλοξενεί την μπαταρία,
      • στο κουτί της συσκευής και στην απόδειξη αγοράς της συσκευής ή
      • πληκτρολογώντας *#06#

    3. Εάν η συσκευή σας είναι Smartphone καλό θα ήταν να αρχίσετε ΑΜΕΣΑ να αλλάζετε τους κωδικούς των εφαρμογών/σελίδων από τις οποίες είχατε πρόσβασή από το κινητό σας (πχ Facebook, Twitter, Google account, Web Banking κλπ) έτσι ώστε ο δράστης να μην προβεί σε τυχόν περαιτέρω σχετικές κακόβουλες πράξεις.
    4. Εάν η συσκευή σας είναι Smartphone και έχετε εγκαταστήσει κάποια εφαρμογή απομακρυσμένης διαχείρισης /κλειδώματος ή εντοπισμού, χρησιμοποιήστε την άμεσα.
    5. Δημιουργήστε ένα αρχείο σχετικά με το κινητό σας (ΙΜΕΙ, μοντέλο, χρώμα, εμφάνιση, PIN numbers) και κρατήστε το σε ασφαλές μέρος.
    6. Να χρησιμοποιείτε τον κωδικό κλειδώματος του κινητού σας ανά πάσα στιγμή.
    7. Φροντίστε να έχετε το τηλέφωνο σας σε ασφαλές μέρος όπου δεν είναι ορατό σε τρίτους κατά τη διάρκεια που δεν χρησιμοποιείται.
    Show Buttons
    Share on Facebook
    Share on Twitter
    Hide Buttons