Social Media

    Follow us

    Η πολιτική της PrimeTel στα Social Media

    H παρουσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) αποτελεί μέρος της επικοινωνίας μας με όλους εσάς! Και αυτό γιατί πολύ απλά μας αρέσει ο κόσμος του internet!

    Σερφάροντας θα βρεις τις δικές μας σελίδες στο Facebook, Twitter αλλά και το Blog μας για να μιλήσεις με τις ομάδες της εταιρείας και να λάβεις απαντήσεις στις ερωτήσεις σου.

    Facebook

    Μας αρέσει να μοιραζόμαστε φωτογραφίες και video στο Facebook που μπορεί να βρούμε στο internet. Μερικές φορές μοιραζόμαστε και νέα της εταιρείας όπως τον πιο πρόσφατό μας διαγωνισμό και άλλες φανταστικές προσφορές.

    Εαν έχεις κάποια ερώτηση ή χρειάζεσαι απάντηση σε κάποιο ερώτημά σου κάνε κλικ στο ‘Support’ στο πάνω μέρος της σελίδας μας στο Facebook. Συμπλήρωσε την αίτηση και η ομάδα υποστήριξης Κοινωνικής Δικτύωσης της PrimeTel θα επικοινωνήσει μαζί σου το συντομότερο.

    Twitter

    @PrimeTelCare –κάνε Tweet για οποιοδήποτε ερώτημα που μπορεί να έχεις και η ομάδα θα επικοινωνήσει μαζί σου το συντομότερο. Παρακαλώ μη δημοσιεύσεις τα προσωπικά σου στοιχεία – απλά ζήτησε απο την ομάδα να σε ακολουθήσει στο Twitter ώστε να μπορεί να σου στείλει κατευθείαν μήνυμα. Στο primetel.com.cy/support μπορείς να βρεις πολλές πληροφορίες και συμβουλές οπόταν αξίζει να ρίξεις μια ματιά πριν κάνεις tweet. Η ομάδα θα χαρεί να σε κατευθύνει εαν δε μπορείς να βρεις αυτό που ψάχνεις.

    @PrimeTel – Ενημερώσου για διαγωνισμούς, νέες συσκευές και για το τι μπορείς να παρακολουθήσεις τώρα στην PrimeTel TV. Οι tweeters μοιράζονται τα νέα τους από την PrimeTel, καθώς και άλλα διασκεδαστικά πράγματα.

    Ακούγοντας τα σχόλιά σας 

    Τα σχόλιά σας, καλά ή κακά, είναι σημαντικά για μας και ποτέ δε θα αποφύγουμε ένα δύσκολο θέμα. Προσπαθούμε να βοηθούμε εκεί που μπορούμε αλλά μπορεί και να χρειαστεί να τα μεταφέρουμε στο αρμόδιο άτομο ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής εξυπηρέτησή σας απο την αφοσιωμένη ομάδα υποστήριξης Κοινωνικής Δικτύωσης της PrimeTel.

    Επικοινώνησε μαζί τους κατευθείαν κάνωντας Tweet στο @PrimeTelCare ή μέσω της Υποστήριξης (Support) στη σελίδα μας στο Facebook (απλά συμπλήρωσε την αίτηση και η ομάδα υποστήριξης Κοινωνικής Δικτύωσης της PrimeTel θα επικοινωνήσει μαζί σου το συντομότερο μέσω email).

    Το Facebook και το Twitter ακολουθούν τις δικές τους κατευθυντήριες γραμμές, και σας προτείνουμε να εξοικοιωθείτε με αυτές. Μπορείτε να μάθετε για αυτές εδώ: Facebook Help Centre | Twitter Support

    Εκτός από τις απαιτήσεις των κοινωνικών δικτύων, διαθέτουμε και εμείς το δικό μας προσανατολισμό για να σε βοηθήσουμε να κατανοήσεις τις αποφάσεις που μπορεί ενδεχομένως να πάρουμε συμφωνα με κάποιους βασικούς κανόνες.

    Οι οδηγίες μας

    Θέλουμε να διασκεδάσεις και να συμμετέχεις αλλά ταυτόχρονα πιστεύουμε ότι όλοι όσοι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αξίζει να αντιμετωπίζονται με σεβασμό. Παρόλο που δε μπορούμε να ελέγξουμε όλα τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτή τη σελίδα, έχουμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε ακατάλληλο ή προσβλητικό περιεχόμενο χωρίς καμία προειδοποίηση. Παρακαλούμε να θυμάστε ότι είμαστε και εμείς άνθρωποι!

    Παρακαλώ μην καταχωρείτε προσβλητικό περιεχόμενο! 

    Παρακαλώ μη δημοσιεύσεις σχόλια που να περιλαμβάνουν χυδαία γλώσσα. Υποστηρίζουμε την ελευθερία του λόγου και το δικαίωμά σου να εκφράζεις μη δημοφιλείς απόψεις, αλλά δεν επιτρέπουμε δηλώσεις μίσους. Ο μισαλλόδοξος λόγος αναφέρεται σε περιεχόμενο που προωθεί τη βία ή το μίσος κατά των ατόμων ή το μίσος κατά συγκεκριμένων ομάδων με βάση ορισμένα χαρακτηριστικά, όπως: φυλετική ή εθνική καταγωγή, θρησκεία, αναπηρία, φύλο, ηλικία, ιδιότητα βετεράνου, σεξουαλικό προσανατολισμό / ταυτότητα φύλου.

    Παρακαλώ ακόμα να μη δημοσιεύσεις σχόλια που μπορεί να συνιστούν ποινικό αδίκημα ή να προκαλέσουν τo αστικό δίκαιο ή αλλιώς να παραβιάζουν κανένα νόμο. Αυτό περιλαμβάνει και σχόλια που μπορεί να απευθύνονται στις ομάδες μας.

    Η παρενόχληση, καταδίωξη, απειλή ή με άλλο τρόπο παραβίαση των νόμιμων δικαιώματων (όπως το δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής και της δημοσιότητας των άλλων) ή η οποιαδήποτε πράξη που μπορεί εύλογα ή αναμένεται ότι θα βλάψει κάποιο πρόσωπο ή εταιρεία, δεν είναι αποδεκτά.

    Θα μπορούσε το σχόλιό σας να είναι πιθανόν επιβλαβές/επιζήμιο; 

    Δε θα επιτρέψουμε παρενόχλητικά σχόλια, καταχρηστικά, υβριστικά, δυσφημιστικά ή σχόλια ικανα να βλάψουν την υπόληψη ενός προσώπου ή οργανισμού. Αυτά δεν περιλαμβάνουν γενικές γνώμες, καλές ή κακές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, ή παραδείγματα της προσωπικής σας εμπειρίας με το δικό μας δίκτυο. Επίσης δεν περιλαμβάνονται καλές παρατηρήσεις ή σχόλια που γίνονται για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

    Δώστε μας την ευκαιρία να απαντήσουμε 

    Δεν είναι απαραίτητο να καταχωρείς το μήνυμά σου πολλές φορές. Είμαστε συνήθως σε απευθείας σύνδεση κατά τις ώρες γραφείου, αλλά μερικές φορές μπορεί να είμαστε ιδιαίτερα αποασχολημένοι οπότε παρακαλώ να μας δώσεις την ευκαιρία να απαντήσουμε.

    Μην παραπλανείτε! 

    Μην καταχωρείς συμβουλές εκτός και αν είσαι σίγουρος ότι αυτές είναι σωστές. Στην προσπάθειά σου να είσαι εξυπηρετικός μπορεί να προκαλέσεις σύγχυση γι αυτό εαν δεν είσαι σίγουρος άφησε την ομάδα μας να ανταποκριθεί κατάλληλα. Παρακαλώ ακολούθησε τις οδηγίες που δημοσιευθήκαν από την PrimeTel, οι οποίες είναι σωστές κατά την στιγμή της δημοσίευσης τους. Για τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές μας, προσφορές και πολιτικές της εταιρείας, παρακαλούμε όπως ανατρέξτε στο primetel.com.cy.

    Έχετε την απαραίτητη συγκατάθεση/συναίνεση; 

    Παρακαλώ μη δημοσιεύσεις οποιοδήποτε υλικό για το οποίο δεν έχεις τα απαραίτητα δικαιώματα, άδειες ή συγκατάθεση των ενδιαφερομένων και να σεβαστείς τα πνευματικά δικαιώματα, εμπορικά σήματα, και άλλα νομικά δικαιώματα. Θα θέλαμε επίσης να μη χρησιμοποιηθεί το λογότυπο ή παραλλαγές του λογότυπου της εταιρείας μας.

    Μη δημοσιεύετε Διαφημιστικά Μηνύματα 

    Δε θα επιτρέψουμε σχόλια που φαίνεται να προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες εκτός της PrimeTel στη σελίδα μας στο Facebook.

    Σεβασμός και Προστασία Προσωπικών Δεδομένων 

    Καταλαβαίνουμε ότι ο καθένας απαιτεί σεβασμό στην ιδιωτικότητα του, γι αυτό και δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να αναρτηθεί οποιοδήποτε υλικό που να επηρεάζει ή να απειλεί το δικαίωμα των άλλων ανθρώπων στην ιδιωτική τους ζωή. Αυτό περιλαμβάνει τα στοιχεία επικοινωνίας ή και ιδιωτικές πληροφορίες που ανήκουν σε πελάτες ή στους υπαλλήλους μας.

    Παρακαλώ μη δημοσιεύσεις τα προσωπικά στοιχεία ενός άλλου ατόμου ή κάθε είδους πληροφορία για αυτούς χωρίς την άδειά τους. Αυτό περιλαμβάνει το να μοιραστείς οποιαδήποτε φωτογραφία, βίντεο ή περιεχόμενο που περιέχει οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον εαυτό σου.

    Όπως είναι αναμενόμενο, θέλουμε να εξασφαλίσουμε τα στοιχεία του καθενός, γι αυτό και δε μπορούμε να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες του λογαριασμού ενός συγκεκριμένου πελάτη στα προφίλ κοινωνικής μας δικτύωσης ή στο blog μας – ή σε οποιοδήποτε άλλο δημόσιο χώρο.

    Αυτό συμβαδίζει και με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της εταιρείας. Μπορείς να μοιραστείς με ασφάλεια τα στοιχεία σου με την ομάδα μας στα Social Media, χρησιμοποιώντας την αίτηση στο κάτω μέρος της «υποστήριξης» (Support) της σελίδας μας στο Facebook, ή στέλνοντάς μας άμεσο μήνυμα στο @ PrimeTelCare.

    Παρακαλώ βεβαιώσου ότι έχεις κρατήσει τα προσωπικά σου στοιχεία ασφαλή και δεν τα συμμερίζεσαι δημόσια.

    Γενικά

    Σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για σχόλια που έχουν αναρτηθεί στη σελίδα μας στο Facebook ή που να απευθύνονται σε εμάς μέσω του προφίλ μας στο Twitter.  Δεν υποστηρίζουμε, εγκρίνουμε ή προωθούμε τις θέσεις των χρηστών. Εαν παρατηρήσεις οποιοδήποτε ακατάλληλο περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε στις ιστοσελίδες μας, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και εμείς θα το ελέγξουμε και θα αποφασίσουμε εάν παραβιάζει τους Όρους Χρήσης μας. Δε θα αφαιρέσουμε αυτόματα το περιεχόμενο που αναφέρεται, αλλά αν το κάνουμε, θα είναι για ένα συγκεκριμένο λόγο. Εαν θα ήθελες να μάθεις γιατί έχει αφαιρεθεί ένα συγκεκριμένο κομμάτι του περιεχομένου, θα ήταν ίσως χρήσιμο να αναφερθείς σε αυτή την πολιτική, έτσι ώστε να μπορείς να καταλάβεις γιατί ήμασταν υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε με αυτή την ενέργεια.

    Οι ομάδα των Social Media της εταιρείας ελέγχει τα σχόλια σας και όπου είναι δυνατό παρέχει συμβουλές, κυρίως με την ανταλλαγή διευθύνσεων URL των σελίδων υποστήριξης της ιστοσελίδας μας: primetel.com.cy.

    Για να επικοινωνήσεις με την ομάδα των Social Media της εταιρείας, κάνε tweet στο @PrimeTelCare ή επικοινώνησε μέσω Facebook στο Support (διαθέσιμο σε PC και Mac καθώς το Facebook δεν υποστηρίζει αυτή τη λειτουργία στις κινητές πλατφόρμες) και συμπλήρωσε τη σχετική αίτηση. Η ομάδα εργάζεται καθημερινά απο Δευτέρα εως Παρασκευή, απο τις 9 το πρωί μέχρι και τις 6 το απόγευμα και θα σας απαντήσει με tweet ή email το συντομότερο δυνατό.

    Δικαιολογημένα, εαν δεν ακολουθηθούν αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές, η ομάδα μπορεί να χρειαστεί να διαγράψει περιεχόμενο, και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να αναγκαστεί να λάβει περαιτέρω μέτρα.

    Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές μπορεί να ανανεώνονται απο καιρό εις καιρό οπόταν αξίζει να επισκέπτεσαι αυτή τη σελίδα τακτικά.

    Show Buttons
    Share on Facebook
    Share on Twitter
    Hide Buttons