GIGA UNLIMITED πλάνα κινητής από μόνο €14.99/μήνα!

Κάνε την αίτηση σου Online χωρίς τέλος εγγραφής!

Κάνε κλίκ πιο κάτω για να διαβάσεις τους όρους & προϋποθέσεις.

Τώρα μπορείς να μιλάς πολύ οικονομικά προς το εξωτερικό με το πακέτο 200’ προς 44 Διεθνείς Προορισμούς!

200 λεπτά για διεθνείς κλήσεις προς 44 προορισμούς περιλαμβάνονται στο πλάνο GIGA Unlimited Max. Απόκτησέ το με μόνο €5.00/μήνα στα υπόλοιπα πλάνα κινητής!

Οι χώρες είναι οι εξής:

Αλάσκα, Αυστραλία Αυστρία, Βέλγιο, Βερμούδες, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελλάδα, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ινδία, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κίνα, Κολομβία, Κορέα, Κροατία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μαλαισία, Μάλτα, Μεξικό, Μπαγκλαντές, Νήσοι Φερόες, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Περού, Πορτογαλία (Αζόρες, Μαδέιρα), Ρουμανία, Σουηδία, Σλοβενία, Σλοβακία, Ταϊλάνδη, Τσεχία, Χαβάη, Χιλή.

Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση

Το Πακέτο μπορεί να ενεργοποιηθεί/απενεργοποιηθεί μέσω γραπτού μηνύματος (SMS), στέλνοντας “200EU ON” στο 8133 για ενεργοποίηση και “200EU OFF” για απενεργοποίηση.

Εναλλακτικά, μπορείς και μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας 133 από το κινητό σου.

Αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση/απενεργοποίηση της υπηρεσίας θα λάβεις SMS.

Κάνε κλίκ στο πιό κάτω κουμπί για να διαβάσεις τους Όρους & Προϋποθέσεις.

Κάνε κλίκ πιο κάτω για να διαβάσεις τους όρους & προϋποθέσεις.

Κάνε κλικ πιο κάτω για να δεις τις χρεώσεις κινητής τηλεφωνίας.

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις σχετικά με τις χρεώσεις των υπηρεσιών μας εδώ.

Γίνε συνδρομητής

Μίλησε μαζί μας και βρες την υπηρεσία που σου ταιριάζει! Επικοινώνησε μαζί μας

ή κάλεσε μας στο 133

Γιατί να επιλέξεις Primetel

Δίκτυο

Δίκτυο

Στην primetel εξελίσσουμε το δίκτυό μας για να συνδέεσαι με όλα όσα αγαπάς και σου δίνουν ώθηση για να προχωρήσεις μπροστά.

Εξυπηρέτηση πελατών

Εξυπηρέτηση πελατών

Είμαστε δίπλα σου για να συνδέεσαι με όλα όσα αγαπάς! Στη διάθεση σου όποτε μας χρειαστείς.

Οικονομία

Οικονομία

Στην primetel προσφέρουμε ποιοτικές και τεχνολογικά προηγμένες υπηρεσίες, στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.

FAQs

Σε οποιοδήποτε δίκτυο κι’ αν ανήκεις και ό,τι τύπο συνδρομής έχεις

(συμβόλαιο ή καρτοκινητή) μπορείς να απολαύσεις την εμπειρία της

PrimeTel και να διατηρήσεις τον αριθμό του κινητού σου.

Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Χρειάζεται μόνο μια επίσκεψη σε ένα από τα κέντρα εξυπηρέτησης με τα ακόλουθα:

  • Ταυτότητα (Διαβατήριο για αλλοδαπούς)
  • Κάρτα SIM
  • Τελευταίο λογαριασμό (εάν θα μεταφέρεις αριθμό με συμβόλαιο)

* Θα σου δώσουμε μια καινούρια κάρτα SIM της PrimeTel. Μέσα σε 6 ημέρες θα λάβεις ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα στην παλιά σου κάρτα SIM για να την αντικαταστήσεις με αυτήν που σου δώσαμε.

Ίσως χρειαστεί να ρυθμίσεις την κινητή σου συσκευή για πρόσβαση

στο Internet χρησιμοποιώντας τις παρακάτω οδηγίες:

  • APN (access point name): ip.primetel
  • “Username” και “password” παραμένουν κενά
Για το περιορισμό του φαινομένου κλοπής κινητών τηλεφώνων και σύμφωνα και με τις υποδείξεις του Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η Primetel αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα του γεγονότος της κλοπής του κινητού τηλεφώνου, σας δίνει τη δυνατότητα να καταχωρήσετε τον αριθμό ΙΜΕΙ (Διεθνή Κωδικό Κινητού Τηλεφώνου) του κινητού σας τηλεφώνου στη Μαύρη Λίστα για να αποτραπεί η χρήση του από άλλο άτομο.


Σε περίπτωση που χαθεί ή κλαπεί η συσκευή σας:

  1. Καλέστε 133 προκειμένου να δηλώσετε το γεγονός. Εμείς θα φροντίσουμε ώστε να απενεργοποιηθεί, αμέσως, η κάρτα SIM.
  2. Δηλώστε την απώλεια της συσκευής σας στην Αστυνομία, μαζί με τον κωδικό IMEI του τηλεφώνου σας. Η αστυνομία πρέπει να σας δώσει πιστοποιητικό απώλειας το οποίο θα πρέπει να προσκομίσετε στο πλησιέστερο κατάστημα της PrimeTel.
  3. Για να αντικαταστήσετε την κάρτα SIM σας, επισκεφτείτε ένα από τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών της PrimeTel με την ταυτότητα/διαβατήριο για να ζητήσετε μια νέα κάρτα SIM. Το κόστος για την αντικατάσταση κάρτας SIM είναι €10. Ο αριθμός τηλεφώνου θα παραμείνει η ίδιος.

Στη συνέχεια…

  1. Με την τοποθέτηση της συσκευής στη Μαύρη Λίστα, καθίσταται αδύνατη η λειτουργία της συσκευής στο δίκτυο της PrimeTel.
  2. Τυχόν χρεώσεις που προκύψουν από την στιγμή απώλειας της συσκευής μέχρι την στιγμή κοινοποίησης της απώλειας στην PrimeTel, καθίστανται πληρωτέες.
  3. Σε περίπτωση που βρείτε την συσκευή σας, πρέπει να δηλώσετε την ανεύρεσή της στην Αστυνομία και να προσκομίσετε πιστοποιητικό για αφαίρεση της συσκευής από την Μαύρη Λίστα, στο πλησιέστερο κατάστημα της PrimeTel.

Χρήσιμες Συμβουλές

  1. Φροντίστε να έχετε εις γνώση σας τον 15ψήφιο αριθμό ΙΜΕΙ (International Mobile Equipment Identity) της συσκευής σας:
  2. • αναγράφεται τόσο πάνω στη συσκευή – συνήθως κάτω από το σημείο που φιλοξενεί την μπαταρία,
    • στο κουτί της συσκευής και στην απόδειξη αγοράς της συσκευής ή
    • πληκτρολογώντας *#06#

  3. Εάν η συσκευή σας είναι Smartphone καλό θα ήταν να αρχίσετε ΑΜΕΣΑ να αλλάζετε τους κωδικούς των εφαρμογών/σελίδων από τις οποίες είχατε πρόσβασή από το κινητό σας (πχ Facebook, Twitter, Google account, Web Banking κλπ) έτσι ώστε ο δράστης να μην προβεί σε τυχόν περαιτέρω σχετικές κακόβουλες πράξεις.
  4. Εάν η συσκευή σας είναι Smartphone και έχετε εγκαταστήσει κάποια εφαρμογή απομακρυσμένης διαχείρισης /κλειδώματος ή εντοπισμού, χρησιμοποιήστε την άμεσα.
  5. Δημιουργήστε ένα αρχείο σχετικά με το κινητό σας (ΙΜΕΙ, μοντέλο, χρώμα, εμφάνιση, PIN numbers) και κρατήστε το σε ασφαλές μέρος.
  6. Να χρησιμοποιείτε τον κωδικό κλειδώματος του κινητού σας ανά πάσα στιγμή.
  7. Φροντίστε να έχετε το τηλέφωνο σας σε ασφαλές μέρος όπου δεν είναι ορατό σε τρίτους κατά τη διάρκεια που δεν χρησιμοποιείται.