• Μπορώ να λαμβάνω το τιμολόγιο μου ηλεκτρονικά;

      Βεβαίως και μπορείς να λαμβάνεις το τιμολόγιό σου ηλεκτρονικά. Η PrimeTel σου δίνει τη δυνατότητα να εξοικονομήσεις €2 για κάθε λογαριασμό που λαμβάνεις μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία απλά κάλεσε μας στο 133.

    • Έχω πρόσφατα γίνει συνδρομητής PrimeTel και έχω πληρώσει τη συνδρομή του πρώτου μήνα, οπότε γιατί μου στείλατε τιμολόγιο;

      Ακόμα κι αν έχεις προπληρώσει τον πρώτο μήνα, θα εξακολουθούμε να σου στέλνουμε ένα τιμολόγιο που θα σου δείχνει την κατάσταση του λογαριασμού σου. Με αυτό τον τρόπο θα έχεις τη δυνατότητα να μελετήσεις τα ποσά που έχουν ήδη καταβληθεί βάσει των Πληρωμών που Εισπράχθηκαν στο τιμολόγιό σου.

      Επιπλέον, η πρώτη σου τιμολόγηση θα περιλαμβάνει τυχόν υπόλοιπο ποσό για να κάνει τη διαφορά μέχρι το τέλος του μήνα, καθώς τα τιμολόγιά μας εκδίδονται σε μηνιαία βάση.

      Για παράδειγμα, αν οι υπηρεσίες σου στην PrimeTel είχαν εγκατασταθεί στις 10 του μήνα, στη συνέχεια, η πρώτη σου πληρωμή θα είναι για τις υπηρεσίες που ξεκινούν αυτήν την ημέρα και για ένα μήνα. Για το υπόλοιπο του επόμενου μήνα, το αιτούμενο ποσό θα εμφανιστεί στην πρώτη σου τιμολόγηση.

    •