• Θα χρειαστώ δορυφορική κεραία για να λαμβάνω τα τηλεοπτικά κανάλια;

      Όχι, δε θα χρειαστείς δορυφορική κεραία για να λαμβάνεις τα τηλεοπτικά μας κανάλια. Όλες οι υπηρεσίες μας παρέχονται με απλό και λειτουργικό εξοπλισμό – μόνο ένα μόντεμ, ένας αποκωδικοποιητής καθώς και ένα καλώδιο σύνδεσης. Ωστόσο, ανάλογα με την τοποθεσία σου, ενδέχεται να χρειαστεί να συνδέσεις μια κεραία για να λαμβάνεις τα τοπικά κανάλια.

    • Τι είδους εξοπλισμό θα εγκαταστήσετε, και πού;

      Όλες οι υπηρεσίες μας παρέχονται με απλό και λειτουργικό εξοπλισμό. Με μόνο ένα μόντεμ, έναν αποκωδικοποιητή καθώς και ένα καλώδιο σύνδεσης μπορεί κάθε συνδρομητής μας να τις απολαμβάνει.

      Οταν είμαστε έτοιμοι να εγκαταστήσουμε τις υπηρεσίες σου, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να προγραμματίσουμε μια ημερομηνία και ώρα για να επισκεφθούμε το σπίτι σου. Ο τεχνικός μας θα εγκαταστήσει τον εξοπλισμό της PrimeTel και θα σε καθοδηγήσει σχετικά με τη χρήση των υπηρεσιών μας. Αυτό θα πάρει περίπου 30 έως και 45 λεπτά.

      Η εγκατάσταση του μόντεμ PrimeTel θα τοποθετηθεί στην κεντρική πρίζα τηλεφώνου της διεύθυνσής σου. Αν για κάποιο λόγο θέλεις να έχεις τις υπηρεσίες μας σε μια διαφορετική θέση, ή τον υπολογιστή ή/και την τηλεόραση σε διαφορετικό δωμάτιο, παρακαλώ όπως έχεις ήδη επικοινωνήσει με έναν ηλεκτρολόγο για να κάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις στην καλωδίωση, πριν γίνει η εγκατάσταση.

    • Πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνει η εγκατάσταση των υπηρεσιών της PrimeTel στην διεύθυνση μου; Θα έχω άμεση πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες;

      Χρειάζονται 15 εργάσιμες ημέρες για να διευθετηθεί η εγκατάσταση των υπηρεσιών της PrimeTel. Αφού ολοκληρωθεί η εγκατάσταση, ο τεχνικός μας θα επιβεβαιώσει ότι οι υπηρεσίες λειτουργούν κανονικά, και θα έχεις άμεση πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες.

    • Θα υπάρχει διακοπή στην υπηρεσία τηλεφωνίας, κατά τη μεταφοράς της γραμμής;

      Όχι δεν θα υπάρξει καμία διακοπή, καθότι η μεταφορά της τηλεφωνικής γραμμής γίνεται την ίδια ημέρα που γίνεται και η εγκατάσταση των υπηρεσιών της PrimeTel στην διεύθυνσή σας.

    • Δεν έχω τηλεφωνική γραμμή στο σπίτι μου. Πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής PrimeTel;

      Εάν δεν υπάρχει εγκαταστημένη σταθερή τηλεφωνική γραμμή στη διεύθυνσή σου μπορούμε να σε προμηθεύσουμε με καινούρια. Μια νέα γραμμή θα δημιουργηθεί, θα ενεργοποιηθεί και θα εγκατασταθεί στην οικία σου με μόνο €120 (ποσό διαθέσιμο και σε 12 μηνιαίες δόσεις).
      Θα σου δοθεί ένας νέος τηλεφωνικός αριθμός από την διαθέσιμη σειρά ή μπορείς να διαλέξεις και να αγοράσεις κάποιο συγκεκριμένο.

    • Μπορώ να μεταφέρω την υφιστάμενη τηλεφωνική γραμμή μου και να κρατήσω τον ίδιο αριθμό;

      Ναι, μπορείς να μεταφέρεις την υφιστάμενη τηλεφωνική σου γραμμή και να κρατήσεις τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό. Δεν υπάρχει κανένα κόστος για να μεταφέρεις την υφιστάμενη τηλεφωνική σου γραμμή.

    • Μπορώ να μεταφέρω τις υπηρεσίες μου σε διαφορετική διεύθυνση;

      Η PrimeTel προσφέρει παγκύπρια κάλυψη, συνεπώς μπορούμε να μεταφέρουμε τις υπηρεσίας στη νέα σου διεύθυνση! Απλά επισκέψου ένα από τα κέντρα εξυπηρέτησης PrimeTel προσκομίζοντας μαζί σου την νέα διεύθυνση (οδό και αριθμό) και τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής. Εάν το υποστατικό σου διαθέτει ενεργή τηλεφωνική γραμμή απλά παραχωρήσε τον τηλεφωνικό αριθμό. 

      Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταφοράς των υπηρεσιών, χρειάζονται 15 εργάσιμες ημέρες. Στο διάστημα αυτό οι υπηρεσίες σας θα λειτουργούν κανονικά στην υφιστάμενη διεύθυνση.

      Το κόστος για την ενεργοποίηση της νέας γραμμής είναι €140 και περιλαμβάνει ενεργοποίηση νέας γραμμής και εγκατάσταση υπηρεσιών στη νέα διεύθυνση. Το ποσό αυτό μπορεί να τακτοποιηθεί και σε 12 μηνιαίες δόσεις.