Voicemail

    • Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στον προσωπικό τηλεφωνητή μου (Voicemail);

      Μπορείς να έχεις πρόσβαση στον προσωπικό σου τηλεφωνητή (voicemail), καλώντας 122 από αριθμό κινητού PrimeTel. Εάν χρησιμοποιείς κάποιο άλλο τηλέφωνο, η χρειάζεται να καλέσεις από εξωτερικό:

      • Κάλεσε το δικό σου νούμερο.
      • Όταν ακούσεις την ανακοίνωση του προσωπικού τηλεφωνητή, πάτησε το πλήκτρο * και ακολούθησε το μενού. Έπειτα θα πρέπει να εισάγεις τον προσωπικό κωδικό σου PIN.
    • Ποιο είναι το κόστος κλήσης στο 122 για να ακούσω τα μηνύματά μου;

      Τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα είναι δωρεάν. Στη συνέχεια εφαρμόζεται χρέωση για τοπική κλήση (ανά δευτερόλεπτο).

    • Γιατί χρειάζομαι κωδικό PIN για τον τηλεφωνητή μου;

      Όταν καλείς τον τηλεφωνητή σου από το κινητό σου τηλέφωνο, δεν θα σου ζητηθεί ο κωδικός PIN. Παρέχεται σε όλους τους χρήστες κινητών τηλεφώνων κωδικός PIN για τον τηλεφωνητή τους, σε περίπτωση που επιθυμούν να αποκτήσουν πρόσβαση στον τηλεφωνητή τους από άλλη τηλεφωνική συσκευή . Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστεί να εισάγεις τον προσωπικό σου κωδικό PIN. 

    • Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό PIN για τον τηλεφωνητή μου ή να τον επαναφέρω σε περίπτωση που τον ξεχάσω;

      Απλά κάλεσε 122 για πρόσβαση στον τηλεφωνητή σου και στη συνέχεια επέλεξε 0 για τις επιλογές του γραμματοκιβωτίου, και στη συνέχεια 5 προκειμένου να αλλάξει το PIN σου, ακολουθώντας τις απλές οδηγίες που έχουν δοθεί.

    • Μπορώ να απενεργοποιήσω τη μέθοδο κοινοποίησης SMS για μηνύματα στον τηλεφωνητή;

      Οι ειδοποιήσεις μέσω SMS δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να σε ενημερώσουμε ότι έχεις ένα μήνυμα.

    • Για πόσο καιρό παραμένει αποθηκευμένο ένα μήνυμα;
      • Τα μηνύματα που έχεις αποθηκεύσει παραμένουν στο φωνοκιβώτιό σου για 10 ημέρες.
      • Μηνύματα, τα οποία δεν έχεις ακούσει παραμένουν στο φωνοκιβώτιο σου για 10 ημέρες. Την ένατη ημέρα θα λάβεις SMS το οποίο θα σου υπενθυμίζει ότι δεν έχεις ακούσει το μήνυμα και ότι πρόκειται να διαγραφεί.
      • Ένα φωνητικό μήνυμα το οποίο έχεις ακούσει, αλλά δεν έχεις αποθηκεύσει, διαγράφεται αυτόματα 2 ημέρες μετά και χωρίς προειδοποίηση.
    • Μπορώ να δημιουργήσω προσωπικό μήνυμα για τον τηλεφωνητή μου;

      Ναι, μπορείς. Απλά κάλεσε 122 για πρόσβαση στον τηλεφωνητή σου και στη συνέχεια πάτησε 0 για τις επιλογές γραμματοκιβώτιου, για να σου δοθούν διάφορες επιλογές για να διαμορφώσεις το χαιρετισμό σου, ακολουθώντας απλές οδηγίες.

    Άλλες ερωτήσεις

    • Έχω ξεχάσει τον κωδικό PIN/PUK μου. Τι μπορώ να κάνω;

      Σε περίπτωση που έχεις ξεχάσει τον προσωπικό σου κωδικό PIN , μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον αριθμό PUK σου, ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες. Ο αριθμός PUK βρίσκεται στην κάρτα αρχικά συνδεδεμένη με την κάρτα SIM σου. 

      SimCard

      • Εισάγεις ένα τυχαίο συνδυασμό από 4 αριθμούς 3 φορές, προκειμένου να εμποδίσει την κάρτα SIM.
      • Όταν έχεις αποκλείσει τη SIM σου, εισάγεις τον αριθμό PUK. Στη συνέχεια ακλούθησε τις οδηγίες για να καταχωρήσεις ένα νέο αριθμό PIN.

       

      Σε περίπτωση που έχεις ξεχάσει τον αριθμό PUK, και έχεις Pay As You Go υπηρεσία, θα πρέπει πρώτα να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου με μια επίσκεψη σε ένα από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της PrimeTel με την ταυτότητα σου και την κάρτα SIM. Εάν είσαι ήδη συνδρομητής, κάλεσε στο 133 και θα σου παρέχουμε ευχαρίστως τον αριθμό PUK.  

    • Δε μπορώ να στείλω SMS. Γιατί;

      Έλεγξε ότι η συσκευή έχει τον σωστό αριθμό του κέντρου SMS, η οποία βρίσκεται συνήθως στις ρυθμίσεις μηνυμάτων της συσκευής.
      Αριθμός SMS Κέντρο : +35795977777

      • Για να ελέγξεις το τρέχον υπόλοιπό σου, πληκτρολόγησε *133#, και στη συνέχεια πάτησε το πλήκτρο κλήσης.
      • Για να ελέγξεις πόση αξία έχει απομείνει από το μηνιαίο σου πρόγραμμα, πληκτρολόγησε *139# και στη συνέχεια πάτησε το πλήκτρο κλήσης.
      • Για να ελέγξεις πόση αξία σου έχει απομείνει από το πρόγραμμα Mobile Internet, πληκτρολόγησε *139# και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο κλήσης.
      • Για να ελέγξεις πόσα λεπτά απομένουν από τα 100 δωρεάν λεπτά ομιλίας με το Family Plan, πληκτρολόγησε *137# και στη συνέχεια πάτησε το πλήκτρο κλήσης.
    • Πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα;

      Για να αλλάξεις σε Ελληνικά, πληκτρολόγησε τον κωδικό *135*1#

      Για να αλλάξεις σε Αγγλικά, πληκτρολόγησε τον κωδικό *135*2​​#

      Αυτό θα αλλάξει τη γλώσσα που επέλεξες όταν επικοινωνείς με 133, USSD απαντήσεις και αυτοματοποιημένα SMS που λαμβάνονται κατά την περιαγωγή.

    • Τι είναι η ειδοποίηση αναπάντητης κλήσης και πώς μπορώ να την ενεργοποιήσω;

      Ειδοποίηση αναπάντητης κλήσης είναι ένα SMS που θα λάβεις και θα σε ενημερώσει για το ότι έχεις λάβει μια κλήση ενώ το τηλέφωνό σου ήταν απενεργοποιημένο ή εκτός κάλυψης.

      Για να ενεργοποιήσεις αυτή την υπηρεσία, κάλεσε στο 122 και στη συνέχεια επέλεξε το 0. Στη συνέχεια επέλεξε το 8, και μετά το 1.

    • Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω ή να απενεργοποιήσω την αναμονή κλήσης;
      • Για να ενεργοποιήσεις την αναμονής κλήσης πληκτρολογήσε *43# στο κινητό σου
      • Για να απενεργοποιήσεις την αναμονή κλήσεων πληκτρολογήσε #43# στο κινητό σου
      • Για να ελέγξεις την τρέχουσα κατάσταση της αναμονής κλήσεων πληκτρολογήσε *#43#
    • Πώς μπορώ να προωθήσω τις κλήσεις μου από το κινητό μου σε άλλο αριθμό;

      Με την υπηρεσία προώθησης κλήσεων μπορείς να προωθήσεις τις εισερχόμενες κλήσεις σου σε άλλο αριθμό τηλεφώνου (σταθερού ή κινητού, εκτός των Διεθνών αριθμών), ή στον τηλεφωνητή σου. Μπορείς να ενεργοποιήσεις ή και να απενεργοποιήσεις μόνος/μόνη αυτήν την υπηρεσία από τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου σου. Δεν υπάρχει τέλος ενεργοποίησης, ωστόσο, χρεώσεις κλήσεων ισχύουν για εκτροπή κλήσεων.
      Από τον πιο κάτω πίνακα, πληκτρολόγησε τον κωδικό ανάλογα με το τι θα ήθελες να κάνεις. Για να προωθήσεις κλήσεις στον τηλεφωνητή σου, ο αριθμός προορισμού είναι 22 021 991.

      Επιλογές Εκτροπής Κωδικός ενεργοποίησης Κωδικός απενεργοποίησης Κωδικός τρέχουσας κατάστασης
      Κρατημένο *67*αριθμός προορισμού*11# ##67# *#67#
      Εκτός δικτύου *62*αριθμός προορισμού*11# ##62# *#62#
      Αναπάντητη *61*αριθμός προορισμού*11*# ##61# *#61#
      Όλες οι κλήσεις *21*αριθμός προορισμού*11# ##21# *#21#
      Ακύρωση εκτροπής ##002# ##002# ##002#