• Μπορώ να μεταφέρω την υφιστάμενη τηλεφωνική μου γραμμή και να κρατήσω τον ίδιο αριθμό;

      Ναι, μπορείς να μεταφέρεις την υφιστάμενη τηλεφωνική γραμμή και να διατηρήσεις τον αριθμό σου. Δεν υπάρχει κανένα κόστος για να μεταφέρεις την υφιστάμενη ενεργή τηλεφωνική γραμμή.

    • Χρειάζεται να πληρώνω επιπλέον για μηνιαίο τηλεφωνικό πάγιο;

      Όχι. Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της PrimeTel είναι ότι το μηνιαίο τηλεφωνικό πάγιο συμπεριλαμβάνεται στην συνδρομή. Στην εταιρεία μας δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για πάγιο σταθερής.

    • Θα υπάρχει διακοπή στην υπηρεσία της τηλεφωνίας μου κατά τη διάρκεια της μεταφοράς της γραμμής μου;

      Όχι δεν υπάρχει καμία διακοπή, καθότι η μεταφορά της τηλεφωνικής γραμμής γίνεται την ίδια ημέρα που πραγματοποιείται η εγκατάσταση των υπηρεσιών της PrimeTel στην διεύθυνσή σου.

    • Δεν έχω τηλεφωνική γραμμή στο σπίτι μου. Πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής στην PrimeTel;

      Εάν δεν υπάρχει ήδη εγκατεστημένη σταθερή τηλεφωνική γραμμή στην διεύθυνση σου μπορούμε να σε προμηθεύσουμε με μια καινούρια. Μια νέα γραμμή θα δημιουργηθεί, ενεργοποιηθεί και εγκατασταθεί στο σπίτι σου, με μόνο €120 (διαθέσιμο και σε 12 μηνιαίες δόσεις). Θα σου δοθεί ένας νέος τηλεφωνικός αριθμός από την διαθέσιμη σειρά ή μπορείς να διαλέξεις και να αγοράσεις κάποιο συγκεκριμένο.