Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση – Κατάργηση πακέτων Internet ή Fiber χωρίς Τηλεόραση

31 Ιανουαρίου 2025

H Primetel, σας ενημερώνει πως προχωράει στην κατάργηση όλων των πακέτων Internet και Home Fiber χωρίς Τηλεόραση, με ταχύτητα μεγαλύτερη των 20Mbps. Από την 01/03/2025, όλα τα πακέτα Internet και Home Fiber για Ιδιώτες Συνδρομητές, με ταχύτητα ίση ή μεγαλύτερη των 20Mbps θα εμπλουτιστούν με το πακέτο Τηλεόρασης ¨Entertainment¨ για να απολαμβάνετε ένα πλούσιο περιεχόμενο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μέσα από 50 κανάλια, στη Smart Τηλεόρασή σας!

Όλοι οι υφιστάμενοι Συνδρομητές των πακέτων Internet ή Home Fiber με ταχύτητα 20Mbps και άνω, θα αναβαθμιστούν αυτόματα στα νέα πακέτα, με επιπρόσθετο κόστος €2/μήνα στο πάγιο τους και θα απολαμβάνουν κορυφαίες ξένες σειρές, ντοκιμαντέρ, παιδικά, ειδήσεις, μόδα και ψυχαγωγία!

Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Τηλεόρασης, θα λάβετε με SMS στον αριθμό επικοινωνίας σας, τους κωδικούς πρόσβασης που θα χρειαστείτε για να συνδεθείτε στην εφαρμογή την οποία θα βρείτε στο Google Play Store, το Samsung App Store ή το LG Content Store, στη Smart Τηλεόρασή σας!

Οι συνδρομητές που επιθυμούν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες για την αλλαγή ή να αναβαθμίσουν σε ένα άλλο πακέτο τηλεόρασης, μπορούν να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών καλώντας το 133 ή να συμπληρώσουν την φόρμα εδώ μέχρι και την 28η Φεβρουαρίου 2025.

Σημειώσεις: (1) Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 19%. (2) Τα νέα τέλη θα βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Primetel  από την ημέρα εφαρμογής τους. (3) Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που οποιοσδήποτε Συνδρομητής δεν αποδέχεται οποιαδήποτε τροποποίηση, δικαιούται να τερματίσει τη Συμφωνία, χωρίς οποιεσδήποτε κυρώσεις (εξαιρείται οποιαδήποτε επιδότηση συσκευής ή έκπτωση στις μηνιαίες σταθερές χρεώσεις ή άλλον όφελος από οποιαδήποτε προσφορά της Primetel), εντός περιόδου τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία της παρούσας ανακοίνωσης, με γραπτή ειδοποίηση προς την Primetel στην οποία να αναφέρει ότι ο λόγος του τερματισμού είναι η μη αποδοχή των τροποποιήσεων και στην οποία να αναφέρει ποια ή ποιες τροποποιήσεις δεν αποδέχεται. (4) Για ολοκληρωμένους όρους και προϋποθέσεις επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.primetel.com.cy/terms. (5) Περισσότερες πληροφορίες στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της PrimeTel ή στο 133.