Βεβαιώσου, πριν προχωρήσεις, ότι έχεις τα απαραίτητα Έντυπα Ταυτοποίησης.
Για ταυτοποίηση PayAsYouGo αριθμού με εταιρεία, επισκέψου ένα Κατάστημα Primetel προσκομίζοντας τα απαραίτητα έγγραφα.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Κάνε εγγραφή του
PayAsYouGo/Travel Internet/eSIM
αριθμού σου για να ενεργοποιήσεις τη σύνδεση σου.
Βεβαιώσου, πριν προχωρήσεις, ότι έχεις τα απαραίτητα Έντυπα Ταυτοποίησης.
Για ταυτοποίηση PayAsYouGo αριθμού με εταιρεία, επισκέψου ένα Κατάστημα Primetel προσκομίζοντας τα απαραίτητα έγγραφα.
Η ταυτοποίηση PayAsYouGo είναι η διαδικασία επιβεβαίωσης των προσωπικών σας στοιχείων (όπως το όνομα και την ταυτότητά σου) ή των στοιχείων της εταιρείας σου (όπως η επωνυμία και ο αριθμός εγγραφής), ώστε ο αριθμός σου να συνδέεται με ασφάλεια με εσένα. Αποτελεί νομική υποχρέωση βάσει της κυπριακής νομοθεσίας.
Ναι – ισχύει για όλα τα PayAsYouGo, Travel Internet και eSIM, ανεξάρτητα από τη συσκευή. Περιλαμβάνει κινητά τηλέφωνα, συναγερμούς, έξυπνες συσκευές και άλλα.
Μόνο ενήλικες μπορούν να εγγραφούν ως κάτοχοι. Αν ένα παιδί κάτω των 18 χρησιμοποιεί τον αριθμό, πρέπει πρώτα να τον εγγράψει ένας ενήλικας και μετά μπορεί να προστεθεί το παιδί ως χρήστης. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με επίσκεψη σε ένα από τα καταστήματά μας.
Σε οποιοδήποτε κατάστημά Primetel, με την ταυτότητα ή το διαβατήριό σου.
Για να είναι ο αριθμός σου ασφαλής και να μπορείς να τον χρησιμοποιείς χωρίς προβλήματα! Επίσης, είναι υποχρεωτική από τον νόμο. Προστατεύει από μη εξουσιοδοτημένη χρήση και αποτρέπει καταχρήσεις, όπως απάτες.
Μπορείς να την κάνεις είτε online, είτε σε κάποιο κατάστημά Primetel.
Για online, χρειάζεσαι την ταυτότητα/διαβατήριο σου και το PUK της κάρτας σου.
Για επί τόπου ταυτοποίηση σε κατάστημα, φέρνεις μαζί έγκυρο έγγραφο ταυτοποίησης και το PUK.
Είναι ένας μοναδικός κωδικός ασφαλείας. Θα τον βρεις στη συσκευασία της κάρτας σου ή στέλνοντας μήνυμα με τη λέξη mypuk στο 8133.
Πρέπει να επισκεφθείτε μαζί με τον νέο κάτοχο ένα κατάστημά Primetel και να φέρετε τα απαραίτητα έγγραφα. Ο νέος κάτοχος θα υπογράψει την Υπεύθυνη Δήλωση.
Κρατάμε μόνο το όνομά σου και τον αριθμό ταυτότητας/διαβατηρίου και διαγράφουμε αυτές τις πληροφορίες 3 μήνες μετά τη διακοπή της υπηρεσίας, σύμφωνα με την κυπριακή νομοθεσία.
Μόνο αν ακυρώσεις ή μεταβιβάσεις τον αριθμό σου.
Θα πρέπει απλώς να επισκεφθείτε μαζί με τον νέο ιδιοκτήτη ένα κατάστημα της Primetel με τις ταυτότητές σας. Ο νέος ιδιοκτήτης θα υπογράψει την Υπεύθυνη Δήλωση και ο αριθμός θα ενημερωθεί στο όνομά του.
Ναι. Τα στοιχεία σου διαγράφονται μόνο αν ακυρώσεις ή μεταβιβάσεις τον αριθμό σε άλλο πρόσωπο.
Θα χρειαστείς:
• Έγκυρα έγγραφα ταυτοποίησης
• Την SIM σου
Όσες θέλεις — δεν υπάρχει περιορισμός.