ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εύκολη διαχείριση πολλάπλών αριθμών στην ίδια συσκευή με άμεση ενεργοποίηση.
Έλεγξε τη συμβατότητα της συσκευής σου
FAQs
Ναι. Μπορείς να αλλάξεις τη SIM σου σε eSIM με ασφάλεια στο MyPrimetel selfcare. Συνδέσου ή κάνε εγγραφή και στη συνέχεια, πήγαινε στην "Κινητή" κάτω από τις "Οι υπηρεσίες μου".
Κάνε κλικ στις υπηρεσίες eSIM για να ξεκινήσει η ηλεκτρονική διαδικασία. Λάβε υπόψη ότι για να κάνεις την αλλαγή πρέπει να είσαι ο κάτοχος του αριθμού και να έχεις ενεργοποιημένο τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων.
Επίσης, μπορείς να αντικαταστήσεις την κάρτα σου με μια eSIM κλείνοντας ένα ραντεβού μέσω zoom στο Primetel Virtual Shop, ή να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματα Primetel
Η Primetel eSIM υποστηρίζεται από όλα τα συμβατά με eSIM Smartphone και Tablets.
Πιο αναλυτικά, όλες οι διαθέσιμες συσκευές:
Apple
Huawei
Motorola
Samsung
Rakuten Mobile
Oppo
Sony
Honor
Xiaomi
Sharp
DOOGEE
OnePLus
HAMMER
Nokia
Οι κωδικοί PIN και PUK αναγράφονται στο eSIM Voucher.
Δεν υπάρχει οποιαδήποτε αρχική χρέωση για τις eSIMs, πέραν από το Τέλος Εγγραφής για Υπηρεσία Κινητής, που ισχύει για όλες τις νέες συνδρομές κινητής τηλεφωνίας.
Τέλος αντικατάστασης κάρτας SIM/eSIM, εφαρμόζεται επίσης βάσει του τρέχοντος τιμοκαταλόγου.
Μπορείς να προμηθευτείς ή να αντικαταστήσεις τη κάρτα σου με eSIM με τους παρακάτω τρόπους:
- Επισκέψου τη ζώνη συνδρομητών Primetel Selfcare
- Μέσα από το MyPrimetel App
- Κλείσε ένα ραντεβού μέσω του Virtual Shop
- Επισκέψουν ένα από τα καταστήματα Primetel
Η ενεργοποίηση της eSIM γίνετα απλά με την σάρωση ενός κωδικού QR.
Ναι, οι κωδικοί QR των eSIM είναι μοναδικοί. Η κάθε eSIM έχει τον δικό της μοναδικό κωδικό που περιέχει συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τη συνδεδεμένη συνδρομή. Ο κωδικός QR μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί, εφ όσον έχει διαγραφεί από τη συσκευή που ήταν εγκατεστημένη η eSIM. Αυτός ο μοναδικός κωδικός QR διασφαλίζει ότι μόνο η συσκευή σας δύναται να έχει πρόσβαση και να ενεργοποιήσει την eSIM που σχετίζεται με τη συνδρομή σας.
Η eSIM θα ενεργοποιηθεί όταν το κινητό σας ενωθεί αρχικά με το δίκτυο μας στην Κύπρο. Στη συνέχεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε στην Κύπρο είτε παγκοσμίως.
Με την ενεργοποίηση της eSIM, η φυσική κάρτα SIM σου απενεργοποιείται.
Αυτό εξαρτάται από τη συσκευή σας. Αν η συσκευή σας το υποστηρίζει, τότε μπορείτε να χρησιμοποιείτε ταυτόχρονα φυσική κάρτα SIM και eSIM.
Σε περίπτωση που το κινητό σου κλαπεί ή χαθεί, θα πρέπει να επικοινωνήσεις άμεσα με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας (133), για να απενεργοποιήσουμε την eSIM σου, ούτος ώστε να αποτραπεί η οποιαδήποτε πιθανή παράνομη χρήση της. Μπορούμε να αντικαταστήσουμε την eSIM σου μέσω του Virtula Shop ή σε οποιοδήποτε κατάστημα. Η χρέωση της αντικατάστασης θα είναι βάσει του εκάστοτε Τιμοκαταλόγου της Εταιρείας.
Στην κάθε συσκευή μπορούν να υπάρχουν περισσότερα από ένα eSIM προφίλ. Ο αριθμός των ενεργών όμως, διαφέρει ανάλογα με τις δυνατότητες τις συσκευής για ενεργά eSIM profiles, (συνήθως ένα ή δυο).
Η αλλαγή eSIM από συσκευή σε συσκευή υποστηρίζεται, εφ όσον η eSIM έχει διαγραφεί από τη συσκευή που ήταν αρχικά εγκατεστημένη. Στην περίπτωση που δεν έχεις πρόσβαση στην συσκευή που είναι εγκατεστημένη η eSIM σου και θέλεις να την διαγράψεις προκειμένου να την επανεγκαταστάσεις, μπορείς να το κάνεις με τους παρακάτω τρόπους:
- Επισκέψου τη ζώνη συνδρομητών Primetel Selfcare
- Μέσα από το MyPrimetel App
- Κλείσε ένα ραντεβού μέσω του Virtual Shop
- Επισκέψουν ένα από τα καταστήματα Primetel
Η ενεργοποίηση της eSIM γίνετα απλά με την σάρωση ενός κωδικού QR.
Με την ενεργοποίηση μίας eSIM, η παλιά κάρτα SIM απενεργοποιείται αυτόματα.
Η υπηρεσία περιαγωγής δεν είναι διαθέσιμη στις ακόλουθες χώρες: Περιοχές της Κυπριακής Δημοκρατίας εκτός αποτελεσματικού ελέγχου της Κυβέρνησης, Τουρκία, Ιαπωνία, Γκαμπόν, Χιλή, Ανδόρα, Δημοκρατία του Κονγκό, Μπουτάν, Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, Εκουαδόρ, Φίτζι, Ναουρού, Γκουάμ, Γουινέα-Μπισάου, Μαυριτανία, Παπούα Νέα Γουινέα, Δημοκρατία της Ρουάντα, Τριστάν ντα Κούνια, Σαμόα, Σάο Τομέ και Πρίνσιπε, Σομαλία, Νότιο Σουδάν, Βανουάτου, Βενεζουέλα, Μαγιότ, Βολιβία. Κολομβία, Ναμίμπια.