ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Σύμφωνα με έρευνα από τους Financial Times, εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των Snapchat, Facebook, Twitter και YouTube έχασαν περίπου $9.85 δισεκατομμύρια έσοδα μετά την αλλαγή στην πολιτική της Apple, η οποία απαιτούσε από τους προγραμματιστές να ζητούν τη συγκατάθεση των χρηστών για τη συλλογή των δεδομένων τους.
Η Lotame, εταιρεία που διεξάγει έρευνες για τις διαφημίσεις στον τεχνολογικό κλάδο υποστηρίζει ότι οι τέσσερις τεχνολογικές εταιρείες έχασαν περίπου 12% των εσόδων τους το τρίτο και το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο, η εταιρεία που επηρεάστηκε χειρότερα είναι η Snap, καθώς βασίζει το επιχειρηματικό μοντέλο της στα smartphones.
Ο Eric Seufert σύμβουλος της εταιρείας Adtech εξήγησε στους Financial Times ότι η Facebook ενδεχομένως να έχει δει μείωση στα έσοδα της έως και 8.3 δισεκατομμύρια δολάρια το δεύτερο εξάμηνο του 2021.
Στην αντίπερα όχθη, η Apple ξεπέρασε τις εκτιμήσεις εσόδων για τη διαφημιστική της δραστηριότητα κατά 700 δισεκατομμύρια δολάρια για το τελευταίο, ξεπερνώντας με αυτόν τρόπο περίπου τα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σημειώνεται ότι μια μεγάλη μερίδα των iOS χρηστών έχουν αρνηθεί κατηγορηματικά να δώσουν τη συγκατάθεση τους για συλλογή των δεδομένων τους. Μόνο το 4% των χρηστών iPhone αποδέχτηκαν την παρακολούθηση της δραστηριότητας τους την πρώτη εβδομάδα που κυκλοφόρησε η λειτουργία στις ΗΠΑ.
MORE NEWS FOR YOU