ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Η Meta βλέπει τις ανταγωνιστικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των νεαρών χρηστών και γι’ αυτό επιθυμεί να φρεσκάρει σταδιακά το Facebook με νέα στοιχεία που θα καταφέρουν να τους κρατήσουν στα δικά της μέρη.
Ήδη έχουμε δει τα τελευταία χρόνια να προστίθενται ενότητες όπως τα Facebook Watch, Stories, Marketplace και Reels, αλλά τώρα σειρά παίρνουν τα Facebook Groups. Η εταιρεία αναφέρει ότι οι επικείμενες αλλαγές θα βοηθήσουν τους χρήστες να έχουν πρόσβαση στα Groups πολύ πιο γρήγορα, θα διευκολυνθούν στην οργάνωση τους αν συμμετέχουν σε πολλά και θα εντοπίζουν πιο άμεσα το περιεχόμενο που σχετίζεται με τα θέματα που τους ενδιαφέρουν, ακόμα και μέσα στα ίδια τα Groups.
Αργότερα μέσα στη χρονιά, λοιπόν, η Facebook θα προσθέσει μια sidebar στην αριστερή πλευρά που θα περιλαμβάνει συντομεύσεις για πρόσβαση στα Groups του χρήστη μαζί με μικρά updates για την πρόσφατη δραστηριότητα σε αυτά. Παράλληλα, ο χρήστης θα έχει την δυνατότητα να καρφιτσώνει στο επάνω μέρος της λίστας αυτά που τον ενδιαφέρουν περισσότερο, να δημιουργεί καινούργια Groups και να ανακαλύπτει νέα Groups με πολύ πιο απλό τρόπο.
Μια άλλη αλλαγή στην εμφάνιση είναι το εσωτερικό μενού σε κάθε Group, το οποίο θα δίνει γρήγορη πρόσβαση σε καταστήματα και εκδηλώσεις που σχετίζονται με την θεματολογία του, αλλά και άμεση πρόσβαση στο σημαντικότερο νέο χαρακτηριστικό, τα Channels. Τα τελευταία θυμίζουν αρκετά την πλατφόρμα Discord και χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες.
Τα Community Chat Channels θα δίνουν στον χρήστη τη δυνατότητα να ξεκινά γραπτές συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο μέσα από τα Facebook Groups. Τα Community Audio Channels θα μεταφέρουν αυτήν την επικοινωνία σε φωνητικές ή/και video κλήσεις, ενώ τα Community Feed Channels είναι πρακτικά mini groups μέσα στο Group για ακόμα πιο εξειδικευμένη θεματολογία. Για παράδειγμα, ένα Facebook Group μπορεί να αφορά τα ποδήλατα και να δημιουργηθεί εντός του κάποιο Community Feed που θα αφορά μια συγκεκριμένη μάρκα ποδηλάτων.
Οι δοκιμές για την νέα εμφάνιση και λειτουργικότητα των Facebook Groups έχουν ξεκινήσει ήδη σε μικρές ομάδες χρηστών, ενώ το γενικότερο λανσάρισμα θα πάρει μερικούς μήνες.
MORE NEWS FOR YOU