ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Η Google πρόσθεσε μπλε σημάδια επαλήθευσης για το Gmail πριν από ένα χρόνο. Τώρα, η εταιρεία πηγαίνει τη λειτουργία ασφαλείας ένα βήμα παραπέρα, ενσωματώνοντάς την στις εφαρμογές Gmail για Android και iOS.
Το μπλε σημάδι ελέγχου επιτρέπει στους καταναλωτές να επαληθεύσουν ότι το email που έλαβαν προέρχεται από αξιόπιστη πηγή και όχι από κάποιον απατεώνα που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί αφελείς ανθρώπους στο διαδίκτυο. Το σημάδι ελέγχου εμφανίζεται σε ένα email στη δεξιά πλευρά του ονόματος του αποστολέα.
Αποτελεί μέρος της λειτουργίας BIMI (Brand Indicators for Message Identification) του Gmail. Το BIMI επιτρέπει επίσης στους αποστολείς με κατοχυρωμένα εμπορικά σήματα να ελέγξουν το λογότυπο της μάρκας τους από τρίτο μέρος πριν το χρησιμοποιήσουν ως avatar του Gmail.
Η Google ανέφερε σε μια ανάρτηση στο ιστολόγιο που ανακοινώνει την ενημέρωση:
Επί του παρόντος, το Gmail στον ιστό θα εμφανίζει ένα επαληθευμένο σημάδι ελέγχου για τους αποστολείς που έχουν υιοθετήσει το BIMI με καταχωρισμένο εμπορικό σήμα (VMC). Τις επόμενες εβδομάδες, οι χρήστες θα βλέπουν επίσης αυτά τα εικονίδια επαληθευμένων σημείων ελέγχου κατά τη χρήση της εφαρμογής Gmail σε Android και iOS (το Apple Mail ή άλλες εφαρμογές αλληλογραφίας δεν υποστηρίζονται). Σημειώστε ότι αυτή η ενημέρωση ισχύει μόνο για τα VMC.
Ορισμένοι αποστολείς ενδέχεται να μην έχουν καταχωρημένο εμπορικό σήμα, αλλά να θέλουν να διαπιστώσουν την εγκυρότητά τους με τον παραλήπτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το Gmail προσφέρει τώρα ένα νέο είδος πιστοποιητικού BIMI, γνωστό ως Πιστοποιητικό Κοινού Σήματος (CMC). Το πιστοποιητικό επιτρέπει «σε ένα ευρύτερο φάσμα αποστολέων να χρησιμοποιούν το BIMI, οι οποίοι ενδέχεται να μην έχουν το καταχωρισμένο εμπορικό σήμα που απαιτείται για ένα πιστοποιητικό επαληθευμένου σήματος (VMC)».
Οι αποστολείς μπορούν να έχουν τα avatars του εμπορικού τους σήματος που εμφανίζονται στο Gmail με ένα CMC, αλλά δεν θα έχουν ένα μπλε σημάδι ελέγχου όπως το VMC, πρόσθεσε ο γίγαντας της αναζήτησης. Το μπλε σημάδι ελέγχου έχει αρχίσει να εμφανίζεται στις συσκευές Android και iOS, ενώ όλοι οι χρήστες αναμένεται να το λάβουν μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες. Θα είναι προσβάσιμο σε όλους τους πελάτες του Google Workspace και σε όσους διαθέτουν προσωπικούς λογαριασμούς Google.
MORE NEWS FOR YOU