Η Google δημιουργεί εικονικά δοκιμαστήρια με AI για online αγορές

Η Google δημιουργεί εικονικά δοκιμαστήρια με AI για online αγορές

SHARE IT

15 Ιουνίου 2023

Είναι δύσκολο να φανταστούμε έναν κόσμο πριν από τις ηλεκτρονικές αγορές, επειδή έχουν ενσωματωθεί απρόσκοπτα στη ζωή μας. Οι στατιστικές δείχνουν ότι το 27% των ανθρώπων παγκοσμίως και το 70% των Αμερικανών προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους online. Ο τομέας της μόδας κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ όλων των κατηγοριών διαδικτυακών αγορών, αποφέροντας περίπου 1.070 δισεκατομμύρια δολάρια (δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Bernard Arnault, ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους εν ζωή, εργάζεται στον τομέα της μόδας).

Με την τελευταία της καινοτομία τεχνητής νοημοσύνης, το virtual Try-On (VTO), η Google κάνει τώρα μια κίνηση στον κλάδο της μόδας. Η λειτουργία σας επιτρέπει να δείτε πώς θα φαίνονται διάφορα ρούχα πάνω σε πραγματικά μοντέλα που φορούν ρούχα που κυμαίνονται σε μεγέθη από XXS έως 4XL. Τα μοντέλα αντιπροσωπεύουν διαφορετικούς τόνους δέρματος, είδη σώματος, εθνικότητες και τύπους μαλλιών. Η Google κατασκεύασε έναν νέο αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης που βασίζεται στη διάχυση για την παραγωγή της λειτουργίας εικονικής δοκιμής.

Remote file

Η διάχυση (diffusion) είναι η μέθοδος που χρησιμοποιείται από αυτό το νέο παραγωγικό μοντέλο AI. Το Diffusion είναι η σταδιακή εισαγωγή θορύβου σε μια εικόνα για να διδαχθεί το μοντέλο μέχρι να γίνει μη αναγνωρίσιμος θόρυβος. Προκειμένου να αναδημιουργήσει την αρχική εικόνα, το μοντέλο στη συνέχεια μαθαίνει να εξαλείφει τον θόρυβο. Το τελικό προϊόν είναι μια πιστή στη ζωή αναπαράσταση του χρήστη του ρούχου. Η Google χρησιμοποίησε αμέτρητες ξεχωριστές φωτογραφίες ρούχων και ανθρώπων για να εκπαιδεύσει το μοντέλο.

Η Google ανακοίνωσε μια τεχνολογία που αποσκοπεί στη βελτίωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης για online αγορές εκτός από την εικονική δοκιμή. Με προτάσεις από διάφορους διαδικτυακούς εμπόρους, η λειτουργία καθοδηγούμενων βελτιώσεων επιτρέπει στους αγοραστές στις Ηνωμένες Πολιτείες να περιορίσουν την επιλογή των προϊόντων τους με βάση την τιμή, το χρώμα, το στυλ και το σχέδιο.

Remote file

Οι νέες δυνατότητες αγορών, οι οποίες είναι προς το παρόν διαθέσιμες στις ΗΠΑ, προσφέρθηκαν αρχικά για έναν μικρό αριθμό επιχειρήσεων, που επικεντρώνονταν κυρίως στις γυναικείες μπλούζες, συμπεριλαμβανομένων των H&M, LOFT, Anthropologie και Everlane. Μπορείτε να περιηγηθείτε στους ιστότοπους αυτών των επιχειρήσεων, να ελέγξετε για προϊόντα που επισημαίνονται με το σύμβολο "Try On" στα αποτελέσματα αναζήτησης και να επιλέξετε ένα μοντέλο για να χρησιμοποιήσετε, προκειμένου να δοκιμάσετε τη λειτουργία από πρώτο χέρι.

Αργότερα φέτος, η Google θέλει να επεκτείνει τη λειτουργία εικονικής δοκιμής για ρούχα, προσθέτοντας επιλογές για ανδρικές μπλούζες, ενώ παράλληλα θα διευρύνει το φάσμα των εμπορικών σημάτων και θα βελτιώσει την τεχνολογία με την πάροδο του χρόνου. Προς το παρόν, είναι μια φανταστική μέθοδος για τους online αγοραστές να δουν πώς μπορεί να μοιάζει ένα συγκεκριμένο προϊόν σε ένα πραγματικό πρόσωπο, με όλα τα κουρτίσματα, τις πτυχώσεις, τις ρυτίδες και τις σκιές.
Δες τα όλα