Η Google ενισχύει τα ταξιδιωτικά AI εργαλεία στο Search

Η Google ενισχύει τα ταξιδιωτικά AI εργαλεία στο Search

SHARE IT

20 Νοεμβρίου 2025

Με την εορταστική περίοδο να βρίσκεται προ των πυλών, η Google παρουσιάζει μια σειρά από νέες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης στο Google Search, σχεδιασμένες για να διευκολύνουν τον προγραμματισμό ταξιδιών. Οι δυνατότητες του AI Mode επεκτείνονται, επιτρέποντας στους χρήστες να οργανώνουν δρομολόγια, να συγκρίνουν τιμές και αργότερα ακόμη και να κάνουν κρατήσεις χωρίς να εγκαταλείπουν τη σελίδα αναζήτησης.

Στο επίκεντρο των αλλαγών βρίσκεται το αναβαθμισμένο Canvas, ένας χώρος εργασίας μέσα στο AI Mode που λειτουργεί πλέον ως εργαλείο ταξιδιωτικού σχεδιασμού. Οι χρήστες μπορούν να εισάγουν βασικά στοιχεία όπως προορισμό, διάρκεια παραμονής, αριθμό ατόμων και προσωπικές προτιμήσεις. Το Canvas δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο που εμφανίζεται στο πλευρικό πάνελ, αξιοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, πτήσεις και διαθεσιμότητες ξενοδοχείων.

Το νέο Canvas δεν περιορίζεται σε λίστες προτάσεων· προσφέρει πληροφορίες που βοηθούν στη λήψη αποφάσεων. Οι προτάσεις ξενοδοχείων συνοδεύονται από συγκρίσεις τιμών, ενώ οι δραστηριότητες εμφανίζουν εκτιμώμενους χρόνους μετάβασης από το σημείο διαμονής. Έτσι, το AI Mode λειτουργεί σαν προσωπικός ψηφιακός ταξιδιωτικός σύμβουλος.

Προς το παρόν, το ενισχυμένο Canvas και ο αυτόματος σχεδιασμός ταξιδιών είναι διαθέσιμα μόνο σε χρήστες desktop στις ΗΠΑ που συμμετέχουν στο πειραματικό πρόγραμμα AI Mode μέσω του Labs.

Η Google επεκτείνει επίσης το Flight Deals, ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος σε ΗΠΑ, Καναδά και Ινδία. Το Flight Deals είναι ενσωματωμένο στο Google Flights και επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν φθηνά αεροπορικά εισιτήρια με φυσικές, συνομιλιακές ερωτήσεις. Πλέον, επεκτείνεται σε περισσότερες από 200 χώρες και υποστηρίζει πάνω από 60 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένου Βασιλείου, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιαπωνίας, Κορέας, Μεξικού, Βραζιλίας και Ινδονησίας.

Η εταιρεία συνεργάζεται με ταξιδιωτικούς παρόχους για να φέρει στο μέλλον πλήρεις δυνατότητες κρατήσεων απευθείας μέσα στο AI Mode. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες θα μπορούν να αναζητούν, να ψηφίζουν επιλογές και τελικά να ολοκληρώνουν κράτηση πτήσεων ή ξενοδοχείων μέσα σε μία μόνο ροή συνομιλίας.

Παράλληλα, η Google επεκτείνει τις agentic λειτουργίες του AI Mode, οι οποίες αναλαμβάνουν εργασίες όπως εύρεση διαθέσιμων τραπεζιών σε εστιατόρια, αγορά εισιτηρίων εκδηλώσεων και κράτηση ραντεβού ευεξίας. Το AI Mode δημιουργεί μια επιμελημένη λίστα επιλογών με απευθείας συνδέσμους, βάσει των προτιμήσεων του χρήστη.

Η agentic κράτηση εστιατορίων έχει ήδη ξεκινήσει να διατίθεται σε χρήστες AI Mode στις ΗΠΑ, ενώ η αντίστοιχη υποστήριξη για εκδηλώσεις και ραντεβού ευεξίας παραμένει προς το παρόν διαθέσιμη μόνο σε χρήστες Labs.

Δες τα όλα