Η Google επιβάλλει νέους κανόνες για την αντιμετώπιση των μηνυμάτων spam στο Gmail

Η Google επιβάλλει νέους κανόνες για την αντιμετώπιση των μηνυμάτων spam στο Gmail

SHARE IT

04 Οκτωβρίου 2023

Σε μια προσπάθεια να μειώσει την ανεπιθύμητη αλληλογραφία και άλλα ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Google ανακοίνωσε μια σειρά σημαντικών αλλαγών στον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται τις μαζικές αποστολές emails. Σύμφωνα με την εταιρεία, αρχής γενομένης από το επόμενο έτος, οι αποστολείς μαζικών μηνυμάτων θα πρέπει να επαληθεύουν τα email τους, να παρέχουν έναν απλό μηχανισμό διαγραφής και να παραμένουν κάτω από ένα αναφερόμενο επίπεδο spam.

Οι αλλαγές θα επηρεάσουν κάθε αποστολέα μαζικών αποστολών, που ορίζεται από την Google ως οποιοσδήποτε στέλνει περισσότερα από 5.000 μηνύματα σε διευθύνσεις Gmail σε μία μόνο ημέρα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει πρακτικά κάθε επιχείρηση με μια σημαντική λίστα αλληλογραφίας, από γιγαντιαίους εμπόρους μέχρι τεράστιες επιχειρήσεις τεχνολογίας, ακόμη και μικροσκοπικές νεοσύστατες επιχειρήσεις και επιχειρήσεις B2C ή συντάκτες ενημερωτικών δελτίων που προσπαθούν να πουλήσουν τον εαυτό τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Η Google ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για να αποτρέψει περισσότερο από το 99,9% των ανεπιθύμητων μηνυμάτων, του phishing και του κακόβουλου λογισμικού από το να φτάσουν στα εισερχόμενα των χρηστών και σταματά 15 δισεκατομμύρια ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάθε μέρα. Ωστόσο, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, οι άμυνες της Google για το σχεδόν 20 ετών σύστημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της πρέπει να εξελιχθούν επίσης.

Αρχικά, το Gmail θα επεκτείνει την πολιτική που εφάρμοσε πέρυσι, η οποία απαιτεί τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται σε διευθύνσεις Gmail να περιλαμβάνουν κάποιο είδος επαλήθευσης για να διασφαλιστεί ότι ο αποστολέας είναι αυτός που ισχυρίζεται ότι είναι. Αυτή η ενημέρωση απαιτήθηκε επειδή πολλοί αποστολείς μαζικών αποστολών δεν διασφαλίζουν και δεν ρυθμίζουν επαρκώς τα συστήματά τους, επιτρέποντας σε έναν εισβολέα να "κρυφτεί εύκολα ανάμεσά τους", σύμφωνα με μια ανάρτηση στο ιστολόγιο της Google. Αν και αυτό μείωσε την ποσότητα των μη πιστοποιημένων μηνυμάτων που έλαβαν οι χρήστες του Gmail κατά 75%, η Google θα απαιτήσει πλέον από τους αποστολείς μαζικών αποστολών να πιστοποιούν έντονα τα μηνύματά τους μέχρι τον Φεβρουάριο του 2024, χρησιμοποιώντας μια σειρά από δημοσιευμένες βέλτιστες πρακτικές.

Θα απαιτήσει επίσης από τους αποστολείς μαζικών αποστολών να επιτρέπουν στους καταναλωτές να διαγράφονται με ένα μόνο κλικ και να εκτελούν τα αιτήματα διαγραφής εντός δύο ημερών.

Ίσως πιο αμφιλεγόμενα, η Google θα αναγκάσει τους αποστολείς μαζικών μηνυμάτων να διατηρούν χαμηλό ποσοστό ανεπιθύμητης αλληλογραφίας - μια πρωτοτυπία στον κλάδο, σύμφωνα με την εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι αν ένας μεγάλος αριθμός χρηστών χαρακτηρίσει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενός αποστολέα μαζικής αποστολής ως spam, ο αποστολέας μαζικής αποστολής μπορεί να χάσει την πρόσβαση στα εισερχόμενα των χρηστών.

"Ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο πάροχος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, όλοι οι χρήστες αξίζουν την ασφαλέστερη δυνατή εμπειρία", δήλωσε ο Marcel Becker, ανώτερος διευθυντής Προϊόντων της Yahoo, σε δήλωσή του. "Στον διασυνδεδεμένο κόσμο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αυτό απαιτεί τη συνεργασία όλων μας. Η Yahoo ανυπομονεί να συνεργαστεί με τη Google και την υπόλοιπη κοινότητα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να γίνουν αυτές οι απλές αλλαγές με μεγάλο αντίκτυπο το νέο βιομηχανικό πρότυπο", ανέφερε.

Η Google δήλωσε ότι πολλοί μαζικοί αποστολείς πληρούν σήμερα τα νέα πρότυπα και ότι θα συνεχίσει να παρέχει σαφείς οδηγίες μέχρι να τεθούν σε ισχύ οι αλλαγές τον Φεβρουάριο του 2024.

Δες τα όλα