Το YouTube περιορίζει τη χρήση των ad blockers!

Το YouTube περιορίζει τη χρήση των ad blockers!

SHARE IT

29 Ιουνίου 2023

Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το YouTube επειδή παρέχει μεγάλη ποικιλία ψυχαγωγίας κατά παραγγελία. Άλλοι βασίζονται συνήθως σε ad blockers, παρόλο που υπάρχει διαθέσιμη μια βαθμίδα Premium για όσους δεν θέλουν να ενοχλούνται από τις διαφημίσεις. Τον περασμένο μήνα, μάθαμε για ένα πείραμα κατά το οποίο το YouTube έστελνε ειδοποιήσεις στους δωρεάν χρήστες που τους ενημέρωναν ότι τα ad blockers δεν επιτρέπονται στην υπηρεσία. Μια ενημερωμένη έκδοση αυτού του πλαισίου διαλόγου εμφανίζεται τώρα από ορισμένους χρήστες- εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την ίδια γλώσσα, αλλά κάνει αναφορά σε μια νέα πολιτική τριών προειδοποιήσεων.

Το αναδυόμενο παράθυρο έχει τώρα τρία αριθμημένα λευκά πλαίσια και την ειδοποίηση ότι ο αναπαραγωγέας βίντεο θα σταματήσει μετά από τρεις εμφανίσεις, όπως παρατήρησε πρώτος ο χρήστης του Reddit Reddit_n_Me.

youtube-ad-block-1.jpg

Οι ίδιες πληροφορίες από το αναδυόμενο παράθυρο του περασμένου μήνα έχουν επιστρέψει, μαζί με ένα κουμπί για να δοκιμάσετε το YouTube Premium ή να ενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις. Το πρώτο σημείο περιλαμβάνει επίσης μια περαιτέρω δήλωση που προειδοποιεί τους χρήστες να απενεργοποιήσουν τους ad blockers ή να διακινδυνεύσουν να απενεργοποιηθεί η αναπαραγωγή βίντεο.

Αν και δεν αποτελεί εντελώς έκπληξη, πρόκειται για μια πολύ ισχυρή στρατηγική από την υπηρεσία ροής βίντεο που ανήκει στην Google για να σταματήσει τους ad blockers. Στη συζήτηση στο Reddit, κάποιος επισημαίνει ότι το uBlock Origin δεν φαίνεται να έχει μπλοκαριστεί ακόμα. Αλλά δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την έκταση της επιρροής του, επειδή είναι πιθανό ο περιορισμός αυτός να δοκιμάζεται μόνο σε μικρό αριθμό ατόμων αυτή τη στιγμή.

youtube-ad-block-2.jpg

Πριν οι χρήστες αρχίσουν να χρησιμοποιούν ad blockers, υπήρχε προτίμηση στο YouTube Vanced για να έχουν μια παρόμοια εμπειρία με αυτή του δωρεάν Premium. Ωστόσο, λόγω νομικών πιέσεων από τη Google, η υπηρεσία έκλεισε τον Μάρτιο του περασμένου έτους. Φαίνεται ότι οι δωρεάν χρήστες μπορεί να έχουν μόνο την επιλογή είτε να αντέξουν τις διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων των πιθανώς μη διακοπτόμενων 30 δευτερολέπτων αν είστε σε συνδεδεμένη τηλεόραση, είτε να δώσουν χρήματα για μια συνδρομή Premium.

Δες τα όλα