ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Μαζί με ένα σωρό άλλες αναβαθμίσεις, το Instagram εισάγει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να φτιάχνουν αυτοκόλλητα κατά παραγγελία για τα Reels και τα Stories τους. Τα αυτοκόλλητα, τα οποία τροφοδοτούνται από το μοντέλο Τεχνητής Νοημοσύνης Segment Anything της Meta, μπορούν να δημιουργηθούν ανεβάζοντας δικές σας φωτογραφίες ή βίντεο από το Camera Roll του τηλεφώνου σας ή επιλέγοντας από κατάλληλες φωτογραφίες και βίντεο στο Instagram.
Το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης σας επιτρέπει να "κόψετε" οποιοδήποτε αντικείμενο μέσα σε μια εικόνα με ένα μόνο κλικ, παρόμοια με τη δυνατότητα αποκοπής εικόνων που έκανε το ντεμπούτο της με την κυκλοφορία του iOS 16 από την Apple. Η Apple σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε τα δικά σας αυτοκόλλητα στο iMessage, όπως ένα αυτοκόλλητο του αγαπημένου σας κατοικίδιου, πατώντας παρατεταμένα το αντικείμενο της λήψης, το οποίο στη συνέχεια το απομακρύνει από το φόντο.
Τα προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα του Instagram της Meta λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο. Όταν στρέφετε την εφαρμογή σε ένα κομμάτι πολυμέσων, αυτή θα αναδείξει αυτόματα το θέμα της φωτογραφίας για εσάς. Ωστόσο, αν η τεχνητή νοημοσύνη κάνει κάποιο λάθος ή αν θέλετε να τελειοποιήσετε το αυτοκόλλητο, μπορείτε να επιλέξετε να επιλέξετε το θέμα χειροκίνητα. Στη συνέχεια, πατήστε "Χρήση αυτοκόλλητου" για να εισαγάγετε το αποθηκευμένο αυτοκόλλητο στο Reel ή το Story σας.
Οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στη λειτουργία αυτή μέσω μιας νέας επιλογής "Δημιουργία" στο πλαίσιο εισαγωγής αναζήτησης αυτοκόλλητων, μαζί με τις επιλογές Poll, Add Yours, Quiz και άλλες επιλογές.
Αυτό το προσαρμοσμένο αυτοκόλλητο διαφέρει από τα αυτοκόλλητα AI που κυκλοφόρησαν προηγουμένως, τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να εισάγουν κείμενο για να δημιουργήσουν αυτόματα ένα αυτοκόλλητο χρησιμοποιώντας οδηγίες. Τον Σεπτέμβριο, η επιχείρηση παρουσίασε την τεχνολογία στην εκδήλωση Meta Connect, η οποία τροφοδοτείται από το Emu, το νέο βασικό μοντέλο της για την παραγωγή εικόνων. Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, παρουσίασε τη λειτουργία πληκτρολογώντας παράξενες σκέψεις όπως "ουγγρικό τσοπανόσκυλο που οδηγεί ένα 444". Κατά τη διάρκεια του μήνα που ακολούθησε την εκδήλωση, η λειτουργία επεκτάθηκε σταδιακά στους πελάτες της αγγλικής γλώσσας.
Τα νέα προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα τεχνητής νοημοσύνης κυκλοφόρησαν μαζί με ένα πλήθος άλλων λειτουργιών που επικεντρώνονται στη δημιουργία για το Instagram και τα Reels, όπως νέες λειτουργίες "αναίρεσης" και "επανάληψης" για τα Reels, νέα εργαλεία για κλιμάκωση, περικοπή και περιστροφή μεμονωμένων κλιπ και πρόσβαση σε έναν νέο κόμβο Media Clip για τη δημιουργία memes με την προσθήκη κλιπ με ήχο στα Reels σας.
Παραδόξως, η εταιρεία πρόσθεσε επίσης νέα φίλτρα φωτογραφιών για τις αναρτήσεις - μια λειτουργία που αρχικά καθόρισε το Instagram στις πρώτες μέρες του, αλλά έκτοτε έχει περάσει στο περιθώριο, καθώς η πλατφόρμα του κοινωνικού δικτύου έχει μετατοπίσει την εστίασή της στα βίντεο, τις ιστορίες και τα Reels. Τα φίλτρα περιλαμβάνουν "λεπτές χρωματικές επεξεργασίες" καθώς και εκείνα για πιο "εκφραστικά στυλ", σύμφωνα με μια ανάρτηση στο blog του Instagram. Επιπλέον, το Instagram συμπεριέλαβε 10 επιπλέον αγγλικές φωνές μετατροπής κειμένου σε ομιλία (σε ορισμένες χώρες), έξι νέες γραμματοσειρές και στυλ κειμένου και υποστήριξη περιγράμματος.
Το Instagram προσάρμοσε επίσης άλλες λειτουργίες, όπως νέους τρόπους για να βρείτε μουσική που βρίσκεται σε τάση ή να αποκτήσετε πρόσβαση στο πρόγραμμα περιήγησης ήχου από το επάνω μέρος του Camera Roll, καθώς και μια βελτιωμένη προβολή των Drafts, όπου μπορείτε να μετονομάσετε και να προγραμματίσετε τα Drafts. Μπορείτε επίσης τώρα να κάνετε ζουμ και αναζήτηση στο Camera Roll για να βρείτε τις φωτογραφίες και τα βίντεο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε.
Το Instagram και το Facebook προσθέτουν μια νέα μέτρηση Reels που ονομάζεται "Replays", η οποία θα συνδυάζεται πλέον με τις "Αρχικές αναπαραγωγές" για να προκύψει ένας συνολικός αριθμός "Plays" για τις μετρήσεις παρακολούθησης καλλιτεχνών. Παρόλο που ένας χρήστης που παρακολουθεί ένα Reel δύο ή περισσότερες φορές εξακολουθεί να είναι μόνο ένα άτομο, η μετρική "Initial Plays" θα εξακολουθεί να βοηθά τους παραγωγούς να αξιολογούν την εμβέλειά τους σε όρους μεμονωμένων χρηστών. Αργότερα, οι δημιουργοί θα μπορούν να ελέγχουν πόσοι άνθρωποι βλέπουν το Reel τους μέσω ενός διαδραστικού διαγράμματος διατήρησης σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με τη Meta.
Οι νέες δυνατότητες θα είναι διαθέσιμες στο Instagram από σήμερα, αλλά μπορεί να μην τις δείτε αμέσως, επειδή οι ενημερώσεις χρειάζονται μερικές φορές μερικές ημέρες για να φτάσουν σε ολόκληρο τον πληθυσμό του Instagram.
MORE NEWS FOR YOU