11 Δεκεμβρίου 2024
Το Instagram εγκαινίασε το Trial Reels, μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους δημιουργούς να δοκιμάζουν το υλικό τους σε μη ακόλουθους πριν το μοιραστούν με το κύριο κοινό τους. Η τεχνολογία, που έχει ως στόχο να απαλύνει την πίεση των προσδοκιών του κοινού, παρέχει στους καλλιτέχνες ζωτικής σημασίας πληροφορίες για το πώς μπορεί να τα πάει το πειραματικό υλικό.
Τα Trial Reels επιτρέπουν στους παραγωγούς να μοιράζονται πειραματικά βίντεο μόνο με μη-οπαδούς, διευκολύνοντας τον πειραματισμό με νέες ιδέες, είδη ή μορφές αφήγησης. Οι δημιουργοί μπορούν να επιλέξουν αν θα μοιραστούν ή όχι το περιεχόμενο με τους οπαδούς τους με βάση τις αντιδράσεις ενός μεγαλύτερου κοινού.
Κατά τη μεταφόρτωση ενός ρολού, οι δημιουργοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν «Δοκιμή». Το δοκιμαστικό καρούλι δεν θα εμφανίζεται στο κύριο πλέγμα του προφίλ ή στη σελίδα Καρούλια και δεν θα είναι ορατό στους ακολούθους, εκτός αν ο δημιουργός επιλέξει να το μοιραστεί. Άλλοι ενδέχεται να δουν δοκιμαστικά καρούλια, εάν αυτά κοινοποιούνται μέσω άμεσων μηνυμάτων ή συνδέονται με κοινόχρηστο ήχο, τοποθεσία ή φίλτρα.
Εντός 24 ωρών από τη δημοσίευση μιας δοκιμαστικής μπομπίνας, οι δημιουργοί θα λάβουν εκτεταμένα στατιστικά στοιχεία εμπλοκής, όπως προβολές, συμπάθειες, σχόλια και κοινοποιήσεις. Το Instagram θα συγκρίνει επίσης τα δεδομένα απόδοσης με προηγούμενα δοκιμαστικά reels, επιτρέποντας στους παραγωγούς να μετρήσουν την επιτυχία του υλικού τους.
Οι δημιουργοί μπορούν να μοιράζονται χειροκίνητα επιτυχημένα δοκιμαστικά κλιπ με τους οπαδούς τους ή να χρησιμοποιούν αυτοματοποίηση. Εάν ένα δοκιμαστικό κλιπ τα πάει καλά (με βάση τη συμμετοχή κατά τη διάρκεια των πρώτων 72 ωρών), μπορεί να κοινοποιηθεί αμέσως στο κύριο κοινό του δημιουργού.
Η λειτουργία αυτή αντιμετωπίζει μια κοινή ανησυχία των δημιουργών: τον φόβο μήπως ξεφύγουν από την εξειδίκευσή τους ή μήπως υπερφορτώσουν το κοινό τους με πολλά πράγματα.
Τα Trial Reels επιτρέπουν στους παραγωγούς να πειραματιστούν με νέες ιδέες χωρίς να διακυβεύεται η δέσμευση ή να αποξενώνεται το κοινό τους.
«Ακούμε συχνά από τους δημιουργούς ότι ανησυχούν για το αν θα δημοσιεύσουν πάρα πολλά ή αν θα δοκιμάσουν περιεχόμενο εκτός της εξειδικευμένης τους θέσης», αναφέρει το Instagram στην ανακοίνωσή του. «Τα δοκιμαστικά reels βοηθούν να μην χρειάζεται να μαντεύετε πώς θα αποδώσει το περιεχόμενό σας».
Το Instagram άρχισε να δοκιμάζει τα Trial Reels στις αρχές του τρέχοντος έτους και έκτοτε βελτίωσε το εργαλείο με βάση τη συμβολή των καλλιτεχνών. Οι πρώτοι χρήστες αναφέρουν θετικά αποτελέσματα, με τις νέες έννοιες περιεχομένου να συνδέονται τόσο με νέο όσο και με υπάρχον κοινό.
Η παγκόσμια εξάπλωση του Trial Reels ξεκινά σήμερα και θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους δημιουργούς που πληρούν τις προϋποθέσεις τις επόμενες εβδομάδες.