ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Το Instagram κάνει σημαντικό βήμα προόδου στον τρόπο διαχείρισης των μηνυμάτων των χρηστών, παρουσιάζοντας μια σειρά νέων δυνατοτήτων που προσφέρουν μεγαλύτερο έλεγχο στην εμπειρία των Direct Messages (DM). Η ενημέρωση φέρνει εκτεταμένες επιλογές οργάνωσης του inbox, επιτρέποντας στους χρήστες να φιλτράρουν, να ταξινομούν και να κατηγοριοποιούν τα μηνύματά τους με νέους τρόπους.
Για χρόνια, τα DM του Instagram αποτελούν κεντρικό σημείο κοινωνικών αλληλεπιδράσεων, συνδέοντας φίλους, ακόλουθους, δημιουργούς και επιχειρήσεις. Παρότι οι χρήστες είχαν πρόσβαση σε βασικά εργαλεία ταξινόμησης, πολλές προηγμένες δυνατότητες ήταν διαθέσιμες μόνο στους Creator λογαριασμούς. Η νέα ενημέρωση αλλάζει αυτό το πλαίσιο, διευρύνοντας την πρόσβαση σε περισσότερους λογαριασμούς, περιλαμβανομένων επαγγελματικών και προσωπικών λογαριασμών με μεγάλο αριθμό ακολούθων. Η πλατφόρμα υπογραμμίζει ότι οι νέες δυνατότητες στοχεύουν να βοηθήσουν τους χρήστες να «συνδεθούν με το κοινό που έχει μεγαλύτερη σημασία για αυτούς και να βελτιώσουν την απόδοση και την αξιοπιστία».
Ένα από τα βασικά νέα στοιχεία είναι η επέκταση των φίλτρων inbox. Οι χρήστες μπορούν πλέον να ταξινομούν τα μηνύματα σε κατηγορίες όπως απαντήσεις σε stories, μη αναγνωσμένα μηνύματα, μην απαντημένα μηνύματα, μηνύματα από ακολούθους και επαληθευμένους χρήστες. Αυτό επιτρέπει την άμεση προτεραιοποίηση σημαντικών μηνυμάτων, διασφαλίζοντας ότι τίποτα δεν περνά απαρατήρητο. Παλαιότερα, κάποιες από αυτές τις επιλογές ήταν διαθέσιμες μόνο για Creator λογαριασμούς, αλλά τώρα γίνονται προσβάσιμες σε ευρύτερο κοινό.
Το νέο σύστημα φιλτραρίσματος είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμο. Οι χρήστες μπορούν να επιλέγουν πολλαπλά φίλτρα ταυτόχρονα, να χρησιμοποιούν συντομεύσεις ή να αναδιατάσσουν τη σειρά εμφάνισης των φίλτρων στο πάνω μέρος του inbox. Για όσους προτιμούν μια απλοποιημένη εμφάνιση, μπορούν να αποκρύψουν φίλτρα που δεν χρησιμοποιούν συχνά, ενώ το φίλτρο «Requests» παραμένει σταθερό ώστε να μην χάνεται κανένα εισερχόμενο μήνυμα.
Μια ακόμα σημαντική προσθήκη είναι η δυνατότητα δημιουργίας «Folders» ή φακέλων. Οι χρήστες μπορούν να οργανώνουν τα μηνύματα σε δικούς τους φακέλους, κατηγοριοποιώντας τις συνομιλίες ανάλογα με προσωπικές ή επαγγελματικές προτεραιότητες. Οι φάκελοι είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι για δημιουργούς και επιχειρήσεις που διαχειρίζονται μεγάλο όγκο μηνυμάτων και χρειάζονται ένα αξιόπιστο σύστημα παρακολούθησης των συνομιλιών.
Στην ανακοίνωσή της, η πλατφόρμα υπογραμμίζει τα πρακτικά οφέλη αυτών των εργαλείων: με φίλτρα, συντομεύσεις και φακέλους, οι χρήστες μπορούν να μειώσουν την ακαταστασία, να οργανώσουν τα μηνύματά τους πιο αποτελεσματικά και να διασφαλίσουν ότι δεν θα παραβλεφθεί κανένα σημαντικό μήνυμα. Για επαγγελματικούς λογαριασμούς, αυτό σημαίνει καλύτερη αλληλεπίδραση με τους ακολούθους και ταχύτερη ανταπόκριση σε ερωτήματα κοινού. Για προσωπικούς χρήστες, σημαίνει καθαρότερο και πιο οργανωμένο inbox που προσαρμόζεται στις ανάγκες τους.
Σύμφωνα με το Instagram, οι νέες δυνατότητες θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους επαγγελματικούς λογαριασμούς, καθώς και σε προσωπικούς λογαριασμούς με περισσότερους από 100.000 ακόλουθους, εξασφαλίζοντας ότι ένα μεγάλο φάσμα χρηστών, από μικρούς δημιουργούς μέχρι προσωπικά brands, θα επωφεληθεί από τα νέα εργαλεία διαχείρισης.
MORE NEWS FOR YOU