Η Meta επεκτείνει το WhatsApp for Business με διαφημίσεις, AI και φωνητικές λειτουργίες

Η Meta επεκτείνει το WhatsApp for Business με διαφημίσεις, AI και φωνητικές λειτουργίες

SHARE IT

03 Ιουλίου 2025

Η Meta παρουσίασε μια ευρεία γκάμα νέων εργαλείων και αναβαθμίσεων για το WhatsApp κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας διάσκεψης Conversations στο Μαϊάμι, σηματοδοτώντας μια στρατηγική προσπάθεια να μετατρέψει την πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων σε ένα ισχυρό επιχειρηματικό κέντρο. Σχεδιασμένες για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, αυτές οι ενημερώσεις στοχεύουν στην ενοποίηση των διαφημιστικών προσπαθειών, στην επέκταση των δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης και στην εισαγωγή λειτουργιών φωνής, όλα μέσα στο οικείο οικοσύστημα του WhatsApp.

Μία από τις πιο αξιοσημείωτες αλλαγές είναι η ενσωμάτωση της διαφήμισης WhatsApp στο Ads Manager της Meta, την ίδια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση καμπανιών στο Facebook και το Instagram. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να διεξάγουν ενοποιημένες καμπάνιες και στις τρεις πλατφόρμες χρησιμοποιώντας κοινόχρηστα δημιουργικά στοιχεία, συνεπείς ελέγχους προϋπολογισμού και απλοποιημένες ροές εργασίας καμπανιών. Είτε οι μάρκες στοχεύουν τους χρήστες μέσω μηνυμάτων συνομιλίας, ιστοριών ή τοποθετήσεων ροής, ο ενημερωμένος πίνακας ελέγχου επιτρέπει μια κεντρική και απλοποιημένη προσέγγιση.

Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Ads Manager μπορούν πλέον να συμπεριλάβουν το WhatsApp ως επιπλέον προορισμό διαφημίσεων, είτε επιλέγοντας χειροκίνητα μορφές διαφημίσεων που εστιάζουν στο WhatsApp είτε επιλέγοντας το Advantage+ της Meta, το σύστημα βελτιστοποίησης διαφημίσεων που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη. Με το Advantage+, η Meta χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση για να κατανέμει αυτόματα τους προϋπολογισμούς διαφημίσεων σε τοποθετήσεις — εφαρμογές συνομιλίας, Instagram Reels, Facebook Feeds και τώρα WhatsApp — για να εξασφαλίσει βέλτιστη απόδοση. Μια μελλοντική ενημέρωση θα προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα, επιτρέποντας στις μάρκες να δημιουργούν διαφημίσεις που εμφανίζονται απευθείας στο WhatsApp Status, αξιοποιώντας έναν χώρο όπου η αφοσίωση των χρηστών παραμένει υψηλή.

Καθώς το WhatsApp συνεχίζει να εξελίσσεται πέρα από μια εφαρμογή προσωπικών μηνυμάτων, η Meta εισάγει επίσης βελτιώσεις τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται καλύτερα τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σε μεγάλη κλίμακα. Ένας νέος βοηθός «Business AI», που τώρα δοκιμάζεται στο Μεξικό, έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις εταιρείες να χειρίζονται μεγάλους όγκους εισερχό Αυτός ο βοηθός μπορεί να προτείνει προϊόντα, να καθοδηγεί τους χρήστες κατά τις αγορές τους στον ιστότοπο μιας μάρκας και να επικοινωνεί με τους πελάτες απευθείας μέσα από το WhatsApp, παρέχοντας ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο, απαντώντας σε συνήθεις ερωτήσεις και επιβεβαιώνοντας παραγγελίες.

Η Meta οραματίζεται αυτόν τον βοηθό τεχνητής νοημοσύνης ως έναν τρόπο για τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν την εξατομικευμένη επικοινωνία χωρίς να επιβαρύνουν τις ομάδες υποστήριξης τους. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει αυτή την υπηρεσία διεθνώς στο εγγύς μέλλον, ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για έξυπνα, αυτοματοποιημένα εργαλεία υποστήριξης πελατών μέσα από εφαρμο

Εκτός από την ανταλλαγή μηνυμάτων και την αυτοματοποίηση, το WhatsApp προσθέτει επίσης υποστήριξη φωνής και βίντεο για επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα WhatsApp Business, μια λειτουργία ιδιαίτερα πολύτιμη για μεγαλύτερες οργανώσεις και ομάδες εξυπηρέτησης πελατών. Σύντομα, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να λαμβάνουν εισερχόμενες φωνητικές κλήσεις από πελάτες που ζητούν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο ή να πραγματοποιούν εξερχόμενες κλήσεις εάν ένας πελάτης ζητήσει να μιλήσει απευθείας με έναν εκπρόσωπο.

Πέρα από τις παραδοσιακές φωνητικές κλήσεις, η πλατφόρμα θα υποστηρίζει φωνητικά μηνύματα και βιντεοκλήσεις, ανοίγοντας νέες δυνατότητες χρήσης, όπως εικονικές ιατρικές συμβουλές, απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη ή ζωντανές παρουσιάσεις προϊόντων. Αυτό το επίπεδο αλληλεπίδρασης αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προόδου για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να δημιουργήσουν βαθύτερες σχέσεις με το κοινό τους, ειδικά σε περιοχές όπου το WhatsApp είναι ήδη η κυρίαρχη μορφή επικοινωνίας.

Για να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία αυτών των νέων δυνατοτήτων, η Meta συνεργάζεται με επιλεγμένους συνεργάτες ενσωμάτωσης που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ενσωματώσουν απρόσκοπτα τις λειτουργίες κλήσεων στις υπάρχουσες ρυθμίσεις του WhatsApp Business. Καθώς οι εταιρείες αρχίζουν να υιοθετούν αυτά τα εργαλεία, η Meta ενθαρρύνει τους πρώτους χρήστες να μοιραστούν τα σχόλιά τους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι νέες λειτουργίες επηρεάζουν την αφοσίωση, τις λειτουργίες

Συνολικά, η τελευταία ενημέρωση του WhatsApp από τη Meta αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη στρατηγική: να μετατρέψει την εφαρμογή από μια απλή υπηρεσία συνομιλίας σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα εμπορίου και εξυπηρέτησης πελατών. Με την ενοποίηση των διαφημιστικών καμπανιών, την αξιοποίηση της υποστήριξης που παρέχει η τεχνητή νοημοσύνη και την ενεργοποίηση της επικοινωνίας μέσω φωνής και βίντεο σε πραγματικό χρόνο, η Meta τοποθετεί το WhatsApp ως το κανάλι αναφοράς για τις μάρκες που επιδιώκουν άμεση και απρόσκοπτη αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους.

Καθώς αυτά τα εργαλεία κυκλοφορούν παγκοσμίως, επιχειρήσεις όλων των μεγεθών —είτε λειτουργούν ηλεκτρονικά καταστήματα, τοπικές υπηρεσίες ή πολυεθνικά κέντρα υποστήριξης— θα βρουν πιθανώς το WhatsApp μια πολύ πιο ικανή και στρατηγική πλατφόρμα από ποτέ.

Δες τα όλα