ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Η Meta εγκαινιάζει μια premium υπηρεσία μέλους που θα εξαλείψει τις διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και θα κοστίζει περίπου 9,99 ευρώ το μήνα στο διαδίκτυο ή 12,99 ευρώ το μήνα σε iOS και Android, ώστε να ληφθούν υπόψη τα έξοδα που αφορούν συγκεκριμένες πλατφόρμες.
Η συνδρομή προορίζεται να ικανοποιήσει τις ανησυχίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις μεθόδους στόχευσης διαφημίσεων και συλλογής δεδομένων της Meta. Η Meta πιστεύει ότι αναγκάζοντας τους χρήστες να επιλέξουν μεταξύ της πληρωμής της υπηρεσίας για την κατάργηση της στόχευσης διαφημίσεων και της δωρεάν χρήσης της αλλά της συναίνεσης στις πρακτικές συλλογής δεδομένων της, θα έχει εκπληρώσει με μεγαλύτερη σαφήνεια και οριστικότητα τις απαιτήσεις προστασίας της ιδιωτικής ζωής που θέτει μια συλλογή ευρωπαϊκών νόμων για τα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων του νόμου για τις ψηφιακές αγορές και του ΓΚΠΔ.
Η Meta έχει δηλώσει ότι θα συνεχίσει να παρέχει δωρεάν πρόσβαση στα αγαθά της σε όσους δεν επιθυμούν να πληρώσουν. Η εμπειρία για τους χρήστες που δεν πληρώνουν δεν θα αλλάξει, σύμφωνα με την επιχείρηση, και οι υπάρχουσες επιλογές προτίμησης διαφημίσεων θα παραμείνουν διαθέσιμες.
Η συνδρομή χωρίς διαφημίσεις θα προσφέρεται μόνο σε κατοίκους της ΕΕ, του ΕΟΧ και της Ελβετίας ηλικίας 18 ετών και άνω. Αρχικά θα εφαρμόζεται σε όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς Facebook και Instagram, αλλά τελικά η Meta θα χρεώνει τέλος για τους συνδεδεμένους λογαριασμούς. Από την 1η Μαρτίου 2024, θα υπάρχει ένα online κόστος 6 ευρώ ή ένα τέλος 8 ευρώ για iOS και Android ανά συνδεδεμένο λογαριασμό. Σύμφωνα με την εταιρεία, όσο ένα άτομο είναι εγγεγραμμένο, τα δεδομένα του δεν θα χρησιμοποιούνται για τη στόχευση διαφημίσεων.
Ο τόνος της ανακοίνωσης της Meta δείχνει ότι η εταιρεία συνεχίζει να δίνει προτεραιότητα στην επιχείρηση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, στην οποία βασίζονται οι πλατφόρμες της. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μόνο σε μέρη με αυστηρούς νόμους περί προστασίας δεδομένων, και ακόμη και τότε, θα είναι προαιρετική αγορά. Στην ανάρτησή της στο ιστολόγιό της, η επιχείρηση δηλώνει ότι "πιστεύει σε ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις" και παρουσιάζει τη νέα συνδρομή μόνο ως προϊόν που αναπτύχθηκε για να συμμορφωθεί με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Παρ' όλα αυτά, πρόκειται για ένα προϊόν που πολλοί έχουν ζητήσει. Τα προϊόντα του Facebook σας ακολουθούν στο διαδίκτυο και στη συνέχεια σας παρέχουν διαφημίσεις ανάλογα με τις ενέργειές σας. Τώρα θα δούμε πόσα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι άνθρωποι για να αποφύγουν το βλέμμα του - και την ενόχληση των ατελείωτων διαφημίσεων στο feed τους στο Instagram.
MORE NEWS FOR YOU