Η Meta παρουσιάζει το Link History στην mobile εφαρμογή του Facebook

Η Meta παρουσιάζει το Link History στην mobile εφαρμογή του Facebook

SHARE IT

03 Ιανουαρίου 2024

Το Facebook εισήγαγε τη νέα λειτουργία "Link History", η οποία δημιουργεί ένα ειδικό αρχείο με κάθε σύνδεσμο που κάνετε κλικ στην εφαρμογή του Facebook για φορητές συσκευές. Οι χρήστες μπορούν να μην το επιλέξουν, ωστόσο το Link History είναι ενεργοποιημένο από προεπιλογή και τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για την παροχή εξατομικευμένων διαφημίσεων. Καθώς οι πολιτικοί εφαρμόζουν νέα νομοθεσία για την τεχνολογία και η Apple και η Google αυστηροποιούν τις εγγυήσεις προστασίας της ιδιωτικής ζωής, η Meta εντείνει τις προσπάθειές της και αναζητά νέες μεθόδους για την προστασία της αυτοκρατορίας της που συλλέγει δεδομένα.

Η εταιρεία προωθεί το Link History ως μια πολύτιμη υπηρεσία για τους καταναλωτές "με όλη τη δραστηριότητα περιήγησής σας αποθηκευμένη σε ένα μέρος" και όχι ως άλλη μια τεχνική παρακολούθησης της συμπεριφοράς σας. Με τη νέα ρύθμιση, "δεν θα χάσετε ποτέ ξανά έναν σύνδεσμο", ισχυρίζεται το Facebook σε ένα αναδυόμενο παράθυρο που ωθεί τους χρήστες να αποδεχτούν τη νέα προσέγγιση παρακολούθησης. Σύμφωνα με την εταιρεία, "όταν επιτρέπετε το ιστορικό συνδέσμων, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες σας για να βελτιώσουμε τις διαφημίσεις σας στις πλατφόρμες της Meta".

Εάν απενεργοποιήσετε τη ρύθμιση, το Facebook εγγυάται ότι θα αφαιρέσει το Link History που έχει δημιουργήσει για εσάς εντός 90 ημερών. Το Link History συνδέσμων δεν είναι διαθέσιμο παντού, σύμφωνα με μια ιστοσελίδα υποστήριξης του Facebook, αλλά θα λανσαριστεί διεθνώς σταδιακά μέσα στη χρονιά.

Κατά κάποιο τρόπο, αυτό βελτιώνει την ιδιωτικότητα, αλλά η ρύθμιση αυτή δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα απαντά. Ο μηχανισμός παρακολούθησης του διαδικτύου της εταιρείας παρακολουθούσε πάντα τους συνδέσμους στους οποίους κάνετε κλικ, και αυτή είναι η πρώτη φορά που οι χρήστες έχουν πρόσβαση ή έλεγχο σε αυτή την έκφανση του μηχανισμού της ηλεκτρονικής κατασκοπείας της εταιρείας. Με άλλα λόγια, η Meta ζητά απλώς την άδεια των χρηστών για ένα είδος παρακολούθησης που χρησιμοποιεί εδώ και πάνω από μια δεκαετία. Εκτός από αυτό, υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους αυτή η επιλογή μπορεί να δώσει στους καταναλωτές την εντύπωση της ιδιωτικότητας που δεν παρέχει η Meta.

Δες τα όλα