Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση – Τροποποιήσεις Τιμοκαταλόγου Τηλεόρασης

01 Απριλίου 2022

Η Primetel PLC («Primetel») ανακοινώνει τις ακόλουθες τροποποιήσεις τιμοκαταλόγου ως η υποχρέωσή της.

Από 01/05/2022 οι χρεώσεις των πιο κάτω υπηρεσιών διαμορφώνονται ως εξής:

Πακέτο Τηλεόρασης

Υπηρεσία

Νέα τέλη από 01/05/2022

Πακέτο Τηλεόρασης Basic

€ 10.00

Πακέτο Τηλεόρασης Cyprus Sports

€ 25.90

Πακέτο Τηλεόρασης Premium

€ 31.90

Πακέτο Τηλεόρασης Premium Extra

€ 39.90

Πακέτο Τηλεόρασης Cyprus Sports PlugnPlay

€ 25.90

Πακέτο Τηλεόρασης Premium PlugnPlay

€ 36.90

Πακέτο Τηλεόρασης Premium Extra PlugnPlay

€ 43.90

Αντίστοιχη αύξηση τέλους κατά €1, θα εφαρμοστεί στα πακέτα Τηλεόρασης Basic και Cyprus Sports ή κατά €2 στα πακέτα Τηλεόρασης Premium και Premium Extra για τους συνδρομητές που επωφελούνται σήμερα από άλλες μη εμπορικά διαθέσιμες προσφορές.

Πακέτο Διαδικτύου & Τηλεόρασης

Υπηρεσία

Νέα τέλη από 01/05/2022

Πακέτο Internet 30Mbps ή Fiber Home 100Mbps & Basic TV

€ 35.99

Πακέτο Internet 20Mbps ή Fiber Home 100Mbps & Cyprus Sports TV

€ 40.99

Πακέτο Internet 20Mbps ή Fiber Home 100Mbps & Premium TV

€ 46.99

Πακέτο Internet 20Mbps ή Fiber Home 100Mbps & Premium Extra TV

€ 51.99

Αντίστοιχη αύξηση τέλους κατά €1, θα εφαρμοστεί και για τις υπόλοιπες ταχύτητες Internet με τα πακέτα Τηλεόρασης Basic και Cyprus Sports ή κατά €2 για τις υπόλοιπες ταχύτητες Internet με τα πακέτα Τηλεόρασης Premium και Premium Extra.

Σημειώσεις: (1) Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 19%. (2) Τα νέα τέλη θα βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Primetel www.primetel.com.cy από την ημέρα εφαρμογής τους. (3) Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που οποιοσδήποτε Συνδρομητής δεν αποδέχεται οποιαδήποτε τροποποίηση, δικαιούται να τερματίσει τη Συμφωνία, χωρίς οποιεσδήποτε κυρώσεις (εξαιρείται οποιαδήποτε επιδότηση συσκευής ή έκπτωση στις μηνιαίες σταθερές χρεώσεις ή άλλον όφελος από οποιαδήποτε προσφορά της Primetel), εντός περιόδου τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία της παρούσας ανακοίνωσης, με γραπτή ειδοποίηση προς την Primetel στην οποία να αναφέρει ότι ο λόγος του τερματισμού είναι η μη αποδοχή των τροποποιήσεων και στην οποία να αναφέρει ποια ή ποιες τροποποιήσεις δεν αποδέχεται. (4) Για ολοκληρωμένους όρους και προϋποθέσεις επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.primetel.com.cy/terms. (5) Περισσότερες πληροφορίες στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της PrimeTel ή στο 133.