Η Sony εργάζεται πάνω σε μια πολύ ενδιαφέρουσα νέα τεχνολογία σχετικά με τη δυσκολία των παιχνιδιών

Η Sony εργάζεται πάνω σε μια πολύ ενδιαφέρουσα νέα τεχνολογία σχετικά με τη δυσκολία των παιχνιδιών

SHARE IT

19 Δεκεμβρίου 2023

Η Sony αναπτύσσει μια νέα τεχνολογία που τροποποιεί την πολυπλοκότητα ενός παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με μια πρόσφατα δημοσιευμένη πατέντα.

Το νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας περιγράφει μια τεχνική που θα χρησιμοποιείται για την ανάλυση του τρόπου με τον οποίο ένας παίκτης αλληλεπιδρά με μηχανισμούς και χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, προκειμένου να τροποποιεί τη συνολική πολυπλοκότητα της κατάστασης που βιώνει ο παίκτης. Με τη χρήση αλγορίθμων που δημιουργήθηκαν για την αξιολόγηση των αλληλεπιδράσεων του παίκτη με τον εικονικό κόσμο που συζητήθηκε παραπάνω, αυτή η τεχνολογία -που επισήμως ονομάζεται "Adaptive Difficult Calibration For Skills-Based Activities In Virtual Environments"- λειτουργεί.

Η ιδέα πίσω από αυτή την τεχνολογία είναι να παρατείνει το χρόνο που περνάει ένας παίκτης παίζοντας ένα παιχνίδι, επειδή τα παιχνίδια που τη χρησιμοποιούν θα προσαρμόζουν δυναμικά το επίπεδο δυσκολίας για να διασφαλίσουν ότι ο παίκτης παίζει ακριβώς στο σωστό επίπεδο δυσκολίας - όχι τόσο δύσκολο που θα ήθελε να τα παρατήσει και να ξαναπροσπαθήσει αργότερα. Τα προβλήματα που θα αντιμετωπίζουν οι παίκτες θα καθορίζουν το επίπεδο της ικανότητάς τους, και με αυτή την τεχνολογία, οι παίκτες θα μπορούν ουσιαστικά να έχουν μια προσαρμοσμένη εμπειρία δυσκολίας στο παιχνίδι.

Η περιληπτική περιγραφή της πατέντας μπορεί να διαβαστεί παρακάτω:

Με τις μεθόδους της παρούσας δημοσίευσης μπορούν να συλλέγονται δεδομένα όταν ένας χρήστης παίζει έναν ή περισσότερους διαφορετικούς τύπους παιχνιδιών, όταν γίνεται καθορισμός για το αν πρέπει να αλλάξει η δυσκολία ενός παιχνιδιού. Τα δεδομένα που συλλέγονται μπορεί να αξιολογούνται για να προσδιοριστεί εάν το επίπεδο απόδοσης ενός χρήστη σε ένα παιχνίδι αντιστοιχεί σε ένα αναμενόμενο επίπεδο απόδοσης. Όταν το επίπεδο επιδόσεων του χρήστη στο παιχνίδι δεν αντιστοιχεί σε ένα αναμενόμενο επίπεδο επιδόσεων, οι παράμετροι που αλλάζουν τη δυσκολία του παιχνιδιού μπορούν να αλλάξουν αυτόματα.

Οι παράμετροι που σχετίζονται με την ταχύτητα κίνησης, την καθυστέρηση ή τον δισταγμό, τις δυνάμεις των χαρακτήρων, τον αριθμό των ανταγωνιστών ή άλλες μετρήσεις μπορούν να αλλάζουν σταδιακά έως ότου ένα τρέχον επίπεδο απόδοσης του χρήστη αντιστοιχεί σε ένα αναμενόμενο επίπεδο ενός συγκεκριμένου χρήστη που παίζει επί του παρόντος το παιχνίδι. Αυτή τη στιγμή, το επίπεδο προσδοκιών του χρήστη μπορεί να αλλάξει και η διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί καθώς οι δεξιότητες του χρήστη αναπτύσσονται με την πάροδο του χρόνου.

Δες τα όλα