Όροι & Προϋποθέσεις - Prepaid Top-up

  • Με την αγορά και ενεργοποίηση του Πακέτου Σύνδεσης γίνεστε πελάτης της προπληρωμένης υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας Pay as you Go της Primetel σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις της υπηρεσίας.

  • Με την ενεργοποίηση του Πακέτου Σύνδεσης ο λογαριασμός σας θα ισχύει για τις επόμενες 30 ημέρες. Κάθε φορά που ανανεώνετε τον χρόνο ομιλίας αυτή η περίοδος θα επεκτείνεται ανάλογα με την αξία της ανανέωσης.

  • Ο χρόνος ομιλίας στο λογαριασμό Pay as you Go μπορεί και πρέπει να ανανεώνεται με επιλεγμένα προπληρωτέα ποσά. Η ευχέρεια σας να διενεργείτε κλήσεις (εκτός από κλήσεις έκτακτης ανάγκης οι οποίες μπορούν να πραγματοποιούνται μέχρι και 8 μήνες μετά την λήξη της περιόδου ισχύος) παύει όταν το υπόλοιπό στο λογαριασμό Pay as you Go είναι μηδενικό ή έχει λήξει, έστω και αν βρίσκεστε σε κλήση. H Primetel δεν ευθύνεται για τη διακοπή οποιωνδήποτε κλήσεων λόγω ανεπαρκούς υπολοίπου ή υπολοίπου που έχει λήξει.

  • Κανένας λογαριασμός ή τιμολόγιο δεν θα εκδίδεται για τη χρήση της υπηρεσίας.

  • Κάθε κλήση χρεώνεται σύμφωνα με το ισχύον τέλος στην αρχή της κλήσης. Κλήση που επιφέρει χρέωση μπορεί να γίνει μόνο αν έχετε πιστωτικό υπόλοιπο στο λογαριασμό Pay as you Go και σε περίπτωση που υπάρχει ελάχιστη χρέωση το πιστωτικό υπόλοιπο πρέπει να καλύπτει το ελάχιστο ποσό χρέωσης.

  • Τοπικές κλήσεις προς σταθερά ή κινητά τηλέφωνα ενώ βρίσκεστε στην Κύπρο χρεώνονται ανά δευτερόλεπτο και δεν υπάρχει ελάχιστη χρέωση κλήσης. Οποιεσδήποτε άλλες κλήσεις δυνατό να χρεώνονται με διαφορετικό τρόπο (π.χ. ανά λεπτό) και δυνατό να υπάρχει ελάχιστη χρέωση, όπως αυτά θα δημοσιοποιούνται και κοινοποιούνται από καιρό σε καιρό στην ιστοσελίδα της Primetel www.primetel.com.cy

  • Οι κλήσεις για πρόσβαση στην υπηρεσία φωνοκιβωτίου χρεώνονται.

  • Η μηνιαία αξία επικοινωνίας του προγράμματος καθώς και τυχόν bonus ή/και επιπλέον δωρεάν μηνιαία αξία επικοινωνίας που δεν χρησιμοποιηθούν σε ένα μήνα δεν μεταφέρονται σε επόμενους μήνες.

  • Τα τέλη κλήσεων και άλλων υπηρεσιών αναφέρονται στην ιστοσελίδα της Primetel www.primetel.com.cy. Η Primetel δύναται να διαφοροποιεί τα τέλη από καιρό σε καιρό.

  • Εάν οι υπηρεσίες αποσυνδεθούν ή τερματιστούν για οποιοδήποτε λόγο (με εξαίρεση τη φορητότητα αριθμού), η Primetel δυνατό να εκχωρήσει τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σε άλλο πελάτη.

  • Όταν ο λογαριασμός Pay as you Go καθίσταται ανενεργός αλλά επιθυμείτε την επαναλειτουργία της υπηρεσίας, θα πρέπει να αγοράσετε καινούριο Πακέτο Σύνδεσης με νέο αριθμό.

  • Εάν ο λογαριασμός Pay as you Go απενεργοποιηθεί: (i) Θα χάσετε τον εκχωρημένο αριθμό κινητού τηλεφώνου, (ii) Θα χάσετε οποιοδήποτε πιστωτικό υπόλοιπο στο λογαριασμό Pay as you Go, (iii) Θα χάσετε οποιαδήποτε ονόματα ή αριθμούς αποθηκευμένους στην Κάρτα SIM, (iv) Θα χάσετε οποιοδήποτε φωνοκιβώτιο που σχετίζεται με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου.

  • Αποτελεί πλήρη και αποκλειστική σας ευθύνη να έχετε συνεχώς τον έλεγχο της Κάρτας SIM. Ακόμα και όταν η Κάρτα SIM δεν βρίσκεται στην κατοχή σας, όλα τα τέλη για κλήσεις που γίνονται χρησιμοποιώντας την εν λόγω Κάρτα SIM ή την Υπηρεσία φωνοκιβωτίου που συνδέεται με την Κάρτα SIM θα αφαιρούνται από το λογαριασμό Pay as you Go. Πρέπει να ενημερώσετε αμέσως την Primetel εάν χαθεί ή κλαπεί η Κάρτα SIM έτσι ώστε να απενεργοποιηθεί.

  • Εάν η Κάρτα SIM χαθεί, κλαπεί ή καταστραφεί θα πρέπει να αγοράσετε νέα Κάρτα SIM ή Πακέτο Σύνδεσης. Σε τέτοια περίπτωση οποιοδήποτε αχρησιμοποίητο υπόλοιπο στο λογαριασμό Pay as you Go είναι δυνατό να μεταφερθεί στη νέα Κάρτα SIM ή στο Πακέτο Σύνδεσης κατά την κρίση της Primetel.

  • Οι πληροφορίες που αναγράφονται στα Πακέτα Σύνδεσης ισχύουν κατά την ημερομηνία εκτύπωσης τους.