Το YouTube παρουσιάζει την πρώτη του ανασκόπηση videos

Το YouTube παρουσιάζει την πρώτη του ανασκόπηση videos

SHARE IT

02 Δεκεμβρίου 2025


Το YouTube μπαίνει δυναμικά στην εποχική περίοδο των αναδρομών, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ένα νέο εργαλείο που δείχνει στους χρήστες πώς πέρασαν τον χρόνο τους στην πλατφόρμα. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία επικεντρωνόταν κυρίως στη σύνοψη μουσικών συνηθειών μέσω του YouTube Music Recap. Φέτος όμως, εγκαινιάζει για πρώτη φορά μια ξεχωριστή αναδρομή για τα βίντεο που παρακολούθησαν οι χρήστες στην κύρια υπηρεσία, διεκδικώντας έτσι τη δική της θέση πλάι στο Spotify Wrapped και στα υπόλοιπα δημοφιλή ετήσια recap.

Το νέο YouTube Recap προσφέρει έως και δώδεκα εξατομικευμένες κάρτες, καθεμία με διαφορετική οπτική γωνία πάνω στην συμπεριφορά προβολής του χρήστη. Οι κάρτες αυτές αναδεικνύουν τα κορυφαία κανάλια και δημιουργούς, τα ενδιαφέροντα που κυριάρχησαν, αλλά και το πώς άλλαξαν οι προτιμήσεις μέσα στη χρονιά. Ίσως το πιο διασκεδαστικό στοιχείο είναι ο τύπος «προσωπικότητας» που αποδίδει το YouTube, βασισμένος στις κατηγορίες βίντεο που παρακολουθεί περισσότερο κάθε χρήστης—μια πινελιά που κάνει το recap πιο ζωντανό και ιδανικό για κοινοποίηση στα κοινωνικά δίκτυα.

Οι κατηγορίες αυτές προσπαθούν να αποτυπώσουν όχι απλώς τι βλέπει κάποιος, αλλά και το πνεύμα πίσω από τις επιλογές του. Όσοι ταξινομούνται ως “Skill Builders” προτιμούν εκπαιδευτικά βίντεο και περιεχόμενο ανάπτυξης δεξιοτήτων. Οι “Sunshiners” αναζητούν θετική και ευχάριστη ενέργεια, ενώ οι “Trailblazers” προσελκύονται από πρωτότυπο περιεχόμενο που ξεφεύγει από την πεπατημένη. Υπάρχουν επίσης τύποι όπως ο “Wonder Seeker,” ο “Connector,” και ο “Dreamer.”

Οι λάτρεις της μουσικής θα δουν και εδώ τα κορυφαία τραγούδια και καλλιτέχνες της χρονιάς τους, με περισσότερες λεπτομέρειες διαθέσιμες στο ανανεωμένο YouTube Music Recap που ξεκίνησε να διατίθεται την προηγούμενη εβδομάδα.

Το YouTube Recap είναι ήδη διαθέσιμο στη Βόρεια Αμερική και μέσα στην εβδομάδα θα επεκταθεί παγκοσμίως. Οι χρήστες μπορούν να το βρουν στην κεντρική σελίδα του YouTube ή στην καρτέλα “You,” τόσο σε κινητές συσκευές όσο και σε υπολογιστές. Η εταιρεία σημειώνει ότι η δημιουργία του ήταν αίτημα των χρηστών και ότι δοκίμασε περισσότερες από 50 διαφορετικές ιδέες πριν καταλήξει στο τελικό προϊόν.

Η κυκλοφορία της αναδρομής συνοδεύεται και από τους ετήσιους πίνακες τάσεων, όπου παρουσιάζονται οι κορυφαίοι δημιουργοί, podcast και τραγούδια της χρονιάς. Ο MrBeast αναδείχθηκε ξανά στην πρώτη θέση των δημιουργών για έκτη συνεχόμενη χρονιά. Στα podcast, πρώτο ήταν το “The Joe Rogan Experience,” ενώ το κορυφαίο τραγούδι ήταν το “Die with a Smile” των Bruno Mars και Lady Gaga.

Δες τα όλα