Τεχνολογία AI από την Nvidia θα μπορούσε να αυτοματοποιήσει πολλά στοιχεία της ανάπτυξης παιχνιδιών

Τεχνολογία AI από την Nvidia θα μπορούσε να αυτοματοποιήσει πολλά στοιχεία της ανάπτυξης παιχνιδιών

SHARE IT

31 Μαΐου 2023

Από τότε που η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται ευρύτερα τους τελευταίους μήνες, αρκετοί άνθρωποι με επιρροή στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών έχουν αγκαλιάσει τις δυνατότητές της. Η Nvidia αποκάλυψε το Nvidia Avatar Cloud Engine (ACE), ένα σύνολο εργαλείων δημιουργίας NPC με τεχνητή νοημοσύνη, σε μια κεντρική εκδήλωση νωρίτερα αυτό το μήνα. Σύμφωνα με την startup, ACE, η οποία αναφέρεται ως "custom AI model foundry service", έχει τη δυνατότητα να αλλάξει εντελώς τον τρόπο ανάπτυξης των NPCs.

Ένα μεγάλο γλωσσικό μοντέλο χρησιμοποιείται από το Nvidia NeMo, ένα από τα εργαλεία της εργαλειοθήκης, για τη δημιουργία κειμένων και διαλόγων που είναι συγκρίσιμα με αυτά που παράγονται από δημόσια προσβάσιμα εργαλεία όπως το ChatGPT. Για να "καταστεί δυνατή η ζωντανή συνομιλία μέσω ομιλίας με το Nvidia NeMo", η υπηρεσία Nvidia Riva κάνει χρήση της τεχνολογίας μετατροπής κειμένου σε ομιλία και της αυτόματης αναγνώρισης ομιλίας. Επιπλέον, διαθέτει την υπηρεσία Nvidia Omniverse Audio2Face, η οποία χρησιμοποιεί μια πηγή ήχου για τη δημιουργία animation προσώπου για χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών. Η Unreal Engine 5 μπορεί επίσης να ενσωματωθεί στη σουίτα με ευκολία.

Το βίντεο αποδεικνύει τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Παρόλο που φαίνεται να βρίσκεται συνολικά σε πρώιμο στάδιο, προσφέρει μια γεύση του τι μπορεί να είναι εφικτό τα επόμενα χρόνια. Σημαντικά στούντιο παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένης της GSC gaming World, της δημιουργού του STALKER 2: Heart of Chornobyl, χρησιμοποιούν ήδη το Audio2Face, σύμφωνα με την Nvidia.

Καθώς οι προγραμματιστές ανησυχούν ότι η τεχνολογία AI θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για την αντικατάσταση νεότερων υπαλλήλων που εκτελούν δραστηριότητες χαμηλού επιπέδου ή για να δικαιολογήσουν μαζικές απολύσεις προκειμένου να ικανοποιήσουν τους μετόχους, η AI έχει γίνει ένα αμφιλεγόμενο θέμα στον τομέα της ανάπτυξης παιχνιδιών. Για παράδειγμα, σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο των New York Times, η Blizzard σκοπεύει να επιδείξει μια γεννήτρια εικόνων AI στο εργατικό δυναμικό της κάποια στιγμή φέτος.

Αν και ο ενθουσιασμός γύρω από την τεχνολογία αυξάνεται αναμφισβήτητα, δεν είναι όλοι σίγουροι ότι θα αλλάξει εντελώς τη βιομηχανία. Σε μια πρόσφατη τηλεφωνική επικοινωνία, ο Strauss Zelnick, CEO της Take-Two, σημείωσε ότι ενώ η AI μπορεί να κάνει τον προγραμματισμό ευκολότερο για όλους, δεν είναι ένα "μαγικό κόλπο" που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο παιχνίδι.

Δες τα όλα