Google Doppl, ένα εικονικό δοκιμαστήριο για να δοκιμάζετε ρούχα από το σπίτι σας

Google Doppl, ένα εικονικό δοκιμαστήριο για να δοκιμάζετε ρούχα από το σπίτι σας

SHARE IT

27 Ιουνίου 2025


Η Google εισέρχεται βαθύτερα στον κόσμο των εικονικών εμπειριών αγορών με την κυκλοφορία της τελευταίας πειραματικής εφαρμογής της, Doppl. Αναπτύχθηκε από το Google Labs, το τμήμα που είναι υπεύθυνο για τη δοκιμή καινοτόμων ιδεών, και προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να δουν πώς θα τους ταιριάζουν τα ρούχα χωρίς να μπουν σε δοκιμαστήριο.

Βασιζόμενη στην τεχνολογία εικονικής δοκιμής που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος κατά τη διάρκεια της διάσκεψης προγραμματιστών Google I/O, η Doppl επεκτείνει τις δυνατότητες του Google Shopping. Ενώ η αρχική λειτουργία επέτρεπε στους χρήστες να δοκιμάζουν ρούχα εικονικά ανεβάζοντας μια φωτογραφία, η Doppl εισάγει μια πιο εντυπωσιακή εμπειρία. Οι χρήστες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν φωτογραφίες ή ακόμα και στιγμιότυπα οθόνης από ρούχα που βρίσκουν στο διαδίκτυο ή στην πραγματική ζωή και να τα «δοκιμάζουν» μέσω ενός κινούμενου, εξατομικευμένου ψηφιακού μοντέλου.

Ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του Doppl είναι η χρήση τεχνητής νοημοσύνης για τη μετατροπή στατικών εικόνων σε σύντομα, δυναμικά βίντεο κλιπ. Αυτά τα βίντεο που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη προσομοιώνουν τον τρόπο με τον οποίο τα ρούχα θα κινούνται και θα ταιριάζουν στο ψηφιακό εαυτό του χρήστη, προσφέροντας μια πιο ρεαλιστική εντύπωση του ρούχου σε κίνηση. Οι χρήστες μπορούν επίσης να μοιραστούν αυτά τα κλιπ με φίλους για να λάβουν τις απόψεις τους πριν από την αγορά.

Η Google περιέγραψε την εφαρμογή ως ένα εργαλείο για δημιουργική εξερεύνηση. « Με το Doppl, μπορείτε να δοκιμάσετε οποιοδήποτε στυλ», σημείωσε η εταιρεία σε μια ανάρτηση στο blog της. «Είτε βρείτε ένα ρούχο σε έναν φίλο, σε ένα τοπικό κατάστημα μεταχειρισμένων ειδών ή σε μια ανάρτηση στα κοινωνικά μέσα, μπορείτε να ανεβάσετε μια φωτογραφία και να φανταστείτε πώς θα σας ταιριάζει».

Ωστόσο, η Google είναι σαφής σχετικά με τους περιορισμούς της εφαρμογής. Το Doppl βρίσκεται ακόμα σε πειραματική φάση και συνιστάται στους χρήστες να αντιμετωπίζουν τις απεικονίσεις του με επιφύλαξη. Παράγοντες όπως η ακριβής εφαρμογή, η υφή του υφάσματος και οι λεπτομέρειες του ρούχου μπορεί να μην αποδίδονται πάντα με ακρίβεια. Η εφαρμογή έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να βοηθήσει, όχι να αντικαταστήσει την εμπειρία της δοκιμής ρούχων από κοντά — τουλάχιστον όχι ακόμα.

Προς το παρόν, το Doppl είναι διαθέσιμο μόνο σε χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες και υποστηρίζει πλατφόρμες Android και iOS. Δεν υπάρχει επιβεβαιωμένο χρονοδιάγραμμα για μια ευρύτερη διεθνή κυκλοφορία. Για να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή, οι χρήστες πρέπει να ανεβάσουν μια φωτογραφία ολόκληρου του σώματος (ντυμένοι) ή να επιλέξουν ένα προσαρμόσιμο μοντέλο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη για να δοκιμάσουν διαφορετικά στυλ, κοψίματα και χρώματα.

Η Doppl είναι μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της Google να ενσωματώσει πιο διαδραστικές και έξυπνες λειτουργίες αγορών σε όλες τις πλατφόρμες της. Τους τελευταίους μήνες, ο τεχνολογικός γίγαντας έχει βελτιώσει την εμπειρία αγορών με τεχνητή νοημοσύνη στην Αναζήτηση Google, εισάγοντας εργαλεία που επιτρέπουν στους χρήστες να περιηγούνται, να φιλτράρουν και να συγκρίνουν προϊόντα πιο αποτελεσματικά.

Μεταξύ των άλλων εξελίξεων είναι μια νέα λειτουργία «agentic checkout». Αυτό το εργαλείο αυτοματοποιεί μέρη της διαδικασίας αγοράς, επιτρέποντας στους χρήστες να ορίσουν παραμέτρους όπως μέγεθος, χρώμα και εύρος τιμών. Μόλις ρυθμιστεί, το σύστημα μπορεί να παρακολουθεί το προϊόν, να ελέγχει τις διακυμάνσεις των τιμών και ακόμη και να ολοκληρώνει την αγορά εκ μέρους του χρήστη. Έχει σχεδιαστεί για να απλοποιεί τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και να βοηθά τους αγοραστές να τηρούν τον προϋπολογισμό τους χωρίς ατελείωτες χειροκίνητες αναζητήσεις.

Αυτές οι καινοτομίες έρχονται σε μια εποχή που πολλοί καταναλωτές αναζητούν πιο εξατομικευμένους, λιγότερο αγχωτικούς τρόπους για να κάνουν τις αγορές τους — ιδιαίτερα εκείνοι που προτιμούν να αποφεύγουν τα πλήθη ή τις μακροχρόνιες επισκέψεις στα καταστήματα. Για αυτούς, το Doppl θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα. Προσφέρει την ευκαιρία να πειραματιστούν με τις επιλογές μόδας και να προγραμματίσουν τις αγορές τους πιο προσεκτικά, όλα από την άνεση του σπιτιού τους.

Είτε είστε λάτρης της μόδας που αναζητά έναν ψηφιακό βοηθό για την ντουλάπα σας είτε απλά θεωρείτε τις παραδοσιακές αγορές μια ταλαιπωρία, το Doppl αποτελεί ένα ενδιαφέρον βήμα προς τα εμπρός στον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τα ρούχα στο διαδίκτυο. Καθώς η Google συνεχίζει να βελτιώνει τα εργαλεία της και τις εμπειρίες αγορών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, το Doppl μπορεί να είναι μόνο η αρχή μιας νέας εποχής όπου το τηλέφωνό σας θα αντικαταστήσει τον καθρέφτη της καμπί

Δες τα όλα