ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη έχει συμπεριληφθεί σταδιακά στην αρχιτεκτονική των μοντέλων των κοινωνικών μέσων. Ωστόσο, όπως φάνηκε με το LinkedIn και το Meta, έχει επικεντρωθεί κυρίως στην υποβοήθηση των εμπόρων και των εταιρειών να δημοσιεύουν αναρτήσεις. Σύμφωνα με screenshots που διέρρευσαν και δημοσιεύτηκαν από τον ερευνητή της εφαρμογής Alessandro Paluzzi στο Twitter, η Meta χρησιμοποιεί την AI για να δημιουργήσει μια σειρά από χαρακτηριστικά για το Instagram που θα επηρεάσουν άμεσα τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την εφαρμογή.
Το Instagram αναπτύσσει ετικέτες για να διευκολύνει τους χρήστες να διακρίνουν τις πραγματικές φωτογραφίες από αυτές που δημιουργούνται από την AI. Αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη και να μειώσει την παραπληροφόρηση. Οι ανησυχίες των χρηστών σχετικά με τα μειονεκτήματα της δημιουργικής AI και το πώς να ξεχωρίζουν τι είναι δημιουργημένο από τι είναι πραγματικό θα διασκεδαστούν από το χαρακτηριστικό αυτό. (Θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην αποτροπή ενός ακόμη περιστατικού όπου ο Πάπας Φραγκίσκος εμφανίζεται να φοράει ένα φουσκωτό σακάκι).
Οι περιλήψεις άμεσων μηνυμάτων, τις οποίες ανέφερε επίσης ο Paluzzi στο Twitter, θα μπορούσαν να είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για τους influencers και τους παραγωγούς περιεχομένου που λαμβάνουν συνεχώς μηνύματα μάρκας.
Το Instagram χρησιμοποιεί τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για να απλοποιήσει την επεξεργασία φωτογραφιών και τη λήψη της ιδανικής λήψης. Οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν τις φωτογραφίες τους σε οποιοδήποτε αισθητικό στυλ επιθυμούν χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα που ονομάζεται Restyle. Ένα διαφορετικό εργαλείο που ονομάζεται AI brush μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να "προσθέσει ή να αντικαταστήσει συγκεκριμένα μέρη της εικόνας σας", σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης που δημοσιεύτηκε.
Παρόμοια με το Magic Eraser του Google Pixel ή το Object Eraser της Samsung, οι λειτουργίες AI Brush θα καταστήσουν απλή τη διαγραφή ανεπιθύμητων πραγμάτων από εικόνες. Η ύπαρξη της ιδανικής φωτογραφίας είναι πιο κρίσιμη από ποτέ λόγω της επέκτασης της οικονομίας των επιρροών και της εξάρτησης της κοινωνίας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και αυτά τα εργαλεία βοηθούν τους χρήστες να επιτύχουν αυτόν τον στόχο κατά τη διάρκεια της μετα-επεξεργασίας.
Υπάρχουν φήμες ότι το Instagram δρομολογεί και την εφαρμογή του δικού του My AI-like AI chatbot. Αν και η ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας αυτών των λειτουργιών είναι ακόμη άγνωστη, η Meta εμπλουτίζει γρήγορα την εργαλειοθήκη της δημιουργικής AI, οπότε μπορούμε να αναμένουμε ότι και αυτά θα δημιουργηθούν και θα ενσωματωθούν αρκετά γρήγορα.
MORE NEWS FOR YOU