ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Το Instagram ανοίγει τη δυνατότητα tagging προϊόντων στα posts σε όλους τους χρήστες χωρίς να απαιτεί να έχουν επαγγελματικό λογαριασμό. Η αρχή γίνεται από σήμερα στις ΗΠΑ και μέσα στους επόμενους μήνες θα το δούμε παγκοσμίως. Με αυτόν τον τρόπο, το Instagram μετατρέπεται σε μια εφαρμογή όπου τα πάντα μπορούν να αγοραστούν και πλέον θα μπορείς να το κάνεις ακόμα και από τις φωτογραφίες των φίλων σου.
Η δυνατότητα tagging προϊόντων προστέθηκε το 2016 ως μέρος της επέκτασης του Instagram στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ αργότερα προστέθηκαν τα product tags τόσο στα videos, όσο και στα stories. Όσο εξελισσόταν το project, η πλατφόρμα ενσωμάτωσε και δικό του σύστημα αγορών ούτως ώστε να προχωρείς σε αγορές απευθείας από τα tags στις αναρτήσεις των influencers, οι οποίοι κέρδιζαν και κάποια προμήθεια από τις εταιρείες.
Στην παρούσα φάση, το Instagram καταγράφει εβδομαδιαώς product tags στις αναρτήσεις περίπου 1.6 εκατομμυρίων χρηστών. Με το καθολικό άνοιγμα της λειτουργίας σε σχεδόν 2 δισ. χρήστες παγκοσμίως είναι εύκολο να φανταστεί κανείς πως θα μετατραπεί σε ένα οικουμενικό marketplace όπου ο κάθε χρήστης θα έχει την ευκαιρία να γίνει influencer.
MORE NEWS FOR YOU