ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Η Meta αποκάλυψε στην τελευταία ενημέρωση για τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου πως οι χρήστες ξοδεύουν περισσότερο από το 20% του χρόνου παραμονής τους στο Instagram παρακολουθώντας Reels, και γι’ αυτό συνεχίζει να προσθέτει νέα στοιχεία που ομολογουμένως κάνουν τη δημοφιλή υπηρεσία να μοιάζει ακόμη περισσότερο στο TikTok.
Συγκεκριμένα, όπως επιβεβαίωσε και ο επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης, Adam Mosseri, έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές για την εμφάνιση των Reels σε full-screen format προκειμένου οι χρήστες να απολαμβάνουν μια ακόμα πιο καθηλωτική εμπειρία θέασης. Στο νέο format παραμένει ορατή η επάνω μπάρα για πρόσβαση στα likes, στα DMs και στην δημιουργία νέου post, όπως και η κάτω μπάρα για πρόσβαση στην αναζήτηση, το προφίλ, το marketplace και τα Reels, αλλά κρύβονται τα Stories. Τα τελευταία μπορείς να τα δεις αν σύρεις το δάκτυλο σου προς τα κάτω.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την εκθετική άνοδο των Reels, το Instagram καταγράφει πολύ μεγαλύτερα κέρδη από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται μεταξύ των Stories, τουλάχιστον για την ώρα. Ενδεχομένως αυτό θα αλλάξει όσο θα λανσάρονται νέοι τρόποι προώθησης που θα αφορούν τα Reels μέσα στους επόμενους μήνες.
Λογικά θα δούμε τα full-screen Reels σε όλο τον κόσμο μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
MORE NEWS FOR YOU