ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Η Meta ανέφερε σε ανάρτησή της στο ιστολόγιο ότι θα χρησιμοποιεί την αναγνώριση προσώπου για να εντοπίζει δόλιες διαφημίσεις που περιλαμβάνουν φωτογραφίες διασημοτήτων, γνωστές ως «celeb-bait». Η εμφάνιση φωτογραφιών που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη έχει επιτρέψει σε πολλούς απατεώνες να δελεάσουν απλούς ανθρώπους να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις που οδηγούν σε απατηλούς ιστότοπους, όπου μπορεί να τους ζητηθεί να υποβάλουν προσωπικές πληροφορίες ή χρήματα. Η Meta δοκιμάζει πιλοτικά τη νέα μέθοδο με 50.000 δημόσια πρόσωπα και διασημότητες. Θα συγκρίνει τις φωτογραφίες στα τρέχοντα προφίλ τους στο Facebook με τις ύποπτες διαφημίσεις απάτης και θα τις μπλοκάρει αν ταιριάζουν.
Οι απατεώνες δημιουργούν συχνά μια αίσθηση οικειότητας μιμούμενοι διασημότητες σε ιδιωτικές συζητήσεις, χορηγούμενες αναρτήσεις και διαφημίσεις. Οι υπάρχουσες φωτογραφίες διασημοτήτων μπορούν να τροποποιηθούν με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και οι απατεώνες μπορούν ακόμη και να μιμηθούν τις φωνές, καθιστώντας πιο δύσκολο για τα πιθανά θύματα να εντοπίσουν την απάτη. Αυτές οι απάτες έχουν κοστίσει σε πολλούς ανθρώπους τις οικονομίες τους και τεράστια χρηματικά ποσά. Μια γυναίκα έχασε 300.000 δολάρια αφού έλαβε ένα μήνυμα στο Facebook από έναν απατεώνα που παρίστανε έναν Βραζιλιάνο τραγουδιστή.
Η Meta ισχυρίζεται ότι οι πρώτες δοκιμές με ένα μικρό σύνολο διασημοτήτων έδωσαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα όσον αφορά την επιτάχυνση του εντοπισμού αυτών των απατών. Τις επόμενες εβδομάδες, η επιχείρηση σκοπεύει να αρχίσει να παρέχει ειδοποιήσεις εντός της εφαρμογής σε περισσότερα διάσημα άτομα που επηρεάζονται από τέτοια δολώματα διασημοτήτων, για να τους ενημερώσει ότι έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα. Οι διασημότητες και τα δημόσια πρόσωπα μπορούν επίσης να επιλέξουν να εξαιρεθούν εντελώς από αυτή την προστασία μέσω του Κέντρου λογαριασμού της Meta.
Η Meta έχει ένα περίπλοκο ιστορικό αποθήκευσης δεδομένων σχετικά με τα πρόσωπα των ανθρώπων. Λόγω ανησυχιών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και νομικών ζητημάτων, η εταιρεία διέκοψε το 2021 το σύστημα αναγνώρισης προσώπου, το οποίο χρησιμοποιούνταν για την αυτόματη επισήμανση προσώπων σε εικόνες.
Η Meta επιτρέπει επίσης στους χρήστες να αποκαθιστούν την πρόσβαση σε λογαριασμούς που έχουν παραβιαστεί μέσω της λειτουργίας αναγνώρισης προσώπου. Η εταιρεία δήλωσε ότι προσπαθεί να βγάλει video selfies με τους χρήστες για να πιστοποιήσει την ταυτότητά τους και να αποκαταστήσει την πρόσβαση στους λογαριασμούς τους. Αφού ένας χρήστης ανεβάσει μια selfie βίντεο, η Meta τη συγκρίνει με την εικόνα του προφίλ του για να διαπιστώσει αν είναι αυθεντική ή όχι. Σύμφωνα με τη Meta, αυτή η selfie βίντεο θα κρυπτογραφηθεί και θα αποθηκευτεί, και οποιαδήποτε δεδομένα προσώπου που δημιουργούνται ως αποτέλεσμα αυτής της σύγκρισης, είτε ταιριάζουν είτε όχι, θα διαγραφούν αμέσως.
MORE NEWS FOR YOU