ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Οι σημαντικές κυρώσεις που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στη Meta για την πολιτική των διαφημίσεων στην Ευρώπη φαίνεται ότι αναγκάζουν την εταιρεία να πάρει μια πολύ σημαντική, έως και ιστορική απόφαση που θα αλλάξει ριζικά το μοντέλο της λειτουργίας της στην περιοχή.
Αν και δεν σκοπεύει να ζητά εξαρχής από τους χρήστες την συναίνεση για να συνεχίσει να παρακολουθεί την δραστηριότητα τους για το σερβίρισμα στοχευμένων διαφημίσεων, η Meta θα προσφέρει την επιλογή opt-out στους χρήστες της Ευρωπαικής Ένωσης.
Μόλις τον περασμένο Ιανουάριο η Meta δέχτηκε πρόστιμο ύψους $410 εκατ. επειδή βρέθηκε να παραβιάζει τους κανόνες GDPR στον τομέα της διαφήμισης και τις αρχές διαφάνειας, έχοντας στην διάθεση της τρεις μήνες για συμμορφωθεί. Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν και γι’ αυτό από τις 5 Απριλίου θα αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας στην Ευρώπη.
Όπως αναφέρει η The Wall Street Journal, η διαδικασία δεν θα είναι απλή για τον χρήστη. Καταρχάς θα πρέπει να είναι Ευρωπαίος πολίτης και έπειτα θα πρέπει να συμπληρώσει μια online αίτηση όπου θα αναλύει τις όποιες ενστάσεις έχει επάνω στην πολιτική παρακολούθησης της εταιρείας για την στοχευμένη διαφήμιση. Στη συνέχεια, η Meta θα αξιολογεί αυτές τις αιτήσεις και θα προχωρά στο opt-out του συγκεκριμένου χρήστη στις υπηρεσίες Facebook και Instagram.
Είναι η πρώτη φορά που η Meta προχωρά από μόνη της σε μια τέτοια ενέργεια, καθώς στην περίπτωση του iOS ουσιαστικά εξαναγκάζεται από την Apple και το περίφημο App Tracking Transparency να σέβεται την επιλογή των χρηστών που δεν επιθυμούν να παρακολουθούνται από τους διαφημιστικούς αλγόριθμους της εταιρείας.
MORE NEWS FOR YOU