Τα παιχνίδια του Netflix έχουν αφήσει παγερά αδιάφορους τους συνδρομητές

Τα παιχνίδια του Netflix έχουν αφήσει παγερά αδιάφορους τους συνδρομητές

SHARE IT

08 Αυγούστου 2022

Όταν η Netflix έπαιρνε την μεγάλη απόφαση πέρυσι το Νοέμβριο να εισέλθει στον χώρο του gaming, σίγουρα δεν περίμενε ότι οι συνδρομητές της θα αδιαφορούσαν σε τόσο μεγάλο βαθμό για τα παιχνίδια που προσφέρει εντελώς δωρεάν η πλατφόρμα με την συνδρομή τους σε αυτήν.

Για όσους δεν γνωρίζουν, τα Netflix Games είναι μια ενότητα στην υπηρεσία που σου δίνει την δυνατότητα να κατεβάσεις εντελώς δωρεάν περίπου 30 παιχνίδια για συσκευές Android και iOS, χωρίς διαφημίσεις και χωρίς in-app συναλλαγές. Ο αριθμός αυτός αυξάνεται σταδιακά και στόχος της Netflix είναι να τα διπλασιάσει μέχρι το τέλος του 2022, ενώ έχει πραγματοποιήσει και τρεις εξαγορές (Next Games, Boss Fight Entertainment και Night School Studio) με σκοπό να αναπτύξει δικά της παιχνίδια.

Σύμφωνα με την ανάλυση του Apptopia, μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί μόλις 23.3 εκατομμύρια downloads και είναι ενεργοί καθημερινά μόλις 1.7 εκατομμύρια συνδρομητές του Netflix στα παιχνίδια που προσφέρει η πλατφόρμα. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι η υπηρεσία διαθέτει περίπου 221 εκατομμύρια συνδρομητές, το ποσοστό των ενεργών gamers είναι μικρότερο του 1%!

Γενικότερα, η Netflix προσπαθεί να κρατήσει την μάζα των χρηστών απασχολημένη στην πλατφόρμα της, αλλά το κλίμα έχει στραβώσει αρκετά λόγω των αυξήσεων στις συνδρομές, των αποχωρήσεων διάφορων δημοφιλών shows, των ακυρώσεων παραγωγών και φυσικά της πρόθεσης της εταιρείας να λανσάρει συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις.

Δες τα όλα