ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Στις 3 Ιουνίου 2025, το TikTok εγκαινίασε επίσημα το TikTok for Artists, μια ολοκληρωμένη νέα πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τους μουσικούς και τις ομάδες τους με πολύτιμα δεδομένα και εργαλεία για να ενισχύσουν την παρουσία και την επιτυχία τους στο TikTok. Αυτή η παγκόσμια κυκλοφορία ακολουθεί μήνες δοκιμών και έχει ως στόχο να παρέχει στους καλλιτέχνες έναν ολοκληρωμένο κόμβο πληροφοριών για τη μουσική, βοηθώντας τους να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο η μουσική και το περιεχόμενό τους αποδίδουν στην πλατφόρμα, να συνδεθούν με τους θαυμαστές τους και να βελτιστοποιήσουν τις προσπάθειες προώθησής τους.
Το TikTok for Artists προσφέρει καθημερινά επικαιροποιημένα αναλυτικά ταμπλό που παρέχουν λεπτομερείς, αξιοποιήσιμες πληροφορίες για πολλαπλές πτυχές της δραστηριότητας ενός καλλιτέχνη στο TikTok. Οι καλλιτέχνες και οι ομάδες τους μπορούν να παρακολουθούν τις μετρήσεις απόδοσης των τραγουδιών, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των προβολών, των δημοσιεύσεων και των δεσμεύσεων δημιουργών ανά κομμάτι. Επιπλέον, η πλατφόρμα παρέχει αναλυτικά δεδομένα απόδοσης δημοσιεύσεων, όπως προβολές, συμπάθειες, σχόλια, κοινοποιήσεις και ποσοστά ολοκλήρωσης, προσφέροντας μια λεπτομερή ματιά στον τρόπο με τον οποίο το κοινό αλληλεπιδρά με το περιεχόμενό τους.
Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό της πλατφόρμας είναι το εργαλείο insights follower, το οποίο αποκαλύπτει δημογραφικά στοιχεία σχετικά με τη βάση θαυμαστών ενός καλλιτέχνη, όπως το φύλο, την ηλικία και τη γλώσσα που δηλώνει ο ίδιος. Αυτές οι πληροφορίες επιτρέπουν στους καλλιτέχνες να προσαρμόζουν το περιεχόμενο και τις στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να έχουν καλύτερη απήχηση στο κοινό τους. Για την υποστήριξη των χρηστών, το TikTok for Artists περιλαμβάνει επίσης βήμα προς βήμα οδηγούς για τα διάφορα εργαλεία και χαρακτηριστικά του TikTok, καθώς και πρόσθετους πόρους και υποστήριξη για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της πλατφόρμας.
Παράλληλα με το λανσάρισμα του TikTok for Artists, το TikTok παρουσίασε το νέο εργαλείο Pre-Release, ένα χαρακτηριστικό αυτοεξυπηρέτησης που έχει σχεδιαστεί για την προώθηση άλμπουμ. Αυτό το εργαλείο επιτρέπει στους καλλιτέχνες να δημιουργούν καμπάνιες προ-κυκλοφορίας που επιτρέπουν στους θαυμαστές να προ-αποθηκεύουν επερχόμενα άλμπουμ απευθείας στις βιβλιοθήκες τους στο Spotify ή στο Apple Music. Μόλις το άλμπουμ κυκλοφορήσει επίσημα, οι θαυμαστές αποκτούν άμεση πρόσβαση στις προτιμώμενες υπηρεσίες streaming, παρέχοντας έναν απρόσκοπτο αγωγό προώθησης από το TikTok στις μουσικές πλατφόρμες.
Η Tracy Gardner, Global Head of Music Business Development της TikTok, τόνισε τον ρόλο της πλατφόρμας στον μετασχηματισμό της μουσικής προώθησης: «Το TikTok είναι ήδη γνωστό ότι είναι η καλύτερη πλατφόρμα στον κόσμο για την ανακάλυψη και την προώθηση μουσικής, και με το λανσάρισμα του TikTok for Artists, όλες οι βαθμίδες καλλιτεχνών θα αποκτήσουν γνώσεις στο TikTok που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να απογειώσουν την καριέρα τους σε ένα εντελώς νέο επίπεδο». Ο Gardner τόνισε ότι η πλατφόρμα δημιουργήθηκε για να προσφέρει διαφανή, χρήσιμα και αξιοποιήσιμα δεδομένα που θα βοηθήσουν τους καλλιτέχνες να εμβαθύνουν την εμπλοκή τους με την κοινότητα του TikTok και να επιταχύνουν την καριέρα τους τόσο εντός όσο και εκτός της πλατφόρμας.
Οι καλλιτέχνες που έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα εκφράζουν ισχυρή υποστήριξη. Ο Jordan Adetunji, με 640.000 οπαδούς, χαρακτήρισε το TikTok for Artists «game changer» χάρη στις εκτενείς πληροφορίες που παρέχει σχετικά με τη μουσική του, τους οπαδούς του και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα τραγούδια του στις αναρτήσεις. Εξήρε επίσης τη δυνατότητα να μοιράζεται την πρόσβαση με την ομάδα του, επιτρέποντας τον συντονισμένο σχεδιασμό καμπάνιας. Παρομοίως, ο Αυστραλός καλλιτέχνης Cyril Riley, πρώτος δοκιμαστής με 750.000 followers, παρατήρησε τον ουσιαστικό ρόλο της πλατφόρμας στην καθημερινή του εργασία, επιτρέποντας σε αυτόν και την ομάδα του να παρακολουθούν συνεχώς τα αναλυτικά στοιχεία των λογαριασμών σε μια βιομηχανία που εξελίσσεται ραγδαία.
Επί του παρόντος, το TikTok for Artists είναι διαθέσιμο σε όλους τους μουσικούς με πιστοποιημένο λογαριασμό TikTok Artist Account. Οι καλλιτέχνες μπορούν να παραχωρήσουν πρόσβαση στις ομάδες διαχείρισης και τις δισκογραφικές τους εταιρείες, διευκολύνοντας τις συνεργατικές προσπάθειες προώθησης. Η πλατφόρμα είναι ενεργή σε ένα ευρύ φάσμα χωρών, όπως η Ινδονησία, η Ιαπωνία, η Κορέα, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιρλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ισπανία, οι Κάτω Χώρες, η Σουηδία, η Νορβηγία, η Δανία, η Αίγυπτος, ο Λίβανος, η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Μαρόκο, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, το Μεξικό, η Βραζιλία, η Κολομβία και η Αργεντινή, με σχέδια για περαιτέρω επέκταση σύντομα.
Το λανσάρισμα αυτό σηματοδοτεί τη σαφή δέσμευση της TikTok να υποστηρίξει τους μουσικούς σε ένα ψηφιακό περιβάλλον που βασίζεται στα δεδομένα και είναι συνδεδεμένο. Ενσωματώνοντας λεπτομερείς αναλύσεις με εργαλεία προώθησης, όπως η λειτουργία Pre-Release, το TikTok ενισχύει τη θέση του ως ζωτικής σημασίας πλατφόρμα για την ανακάλυψη μουσικής και την ανάπτυξη καριέρας, βοηθώντας τους καλλιτέχνες να αξιοποιήσουν τη δύναμη της τεράστιας και αφοσιωμένης κοινότητας της εφαρμογής για να αυξήσουν την εμβέλεια και την επιρροή τους παγκοσμίως.
MORE NEWS FOR YOU