Ανακοινώσεις

Εμπλουτισμός Τηλεοπτικού περιεχομένου και Τροποποιήσεις Τιμοκαταλόγου Υπηρεσιών Τηλεόρασης

22 Οκτωβρίου 2020

Η Primetel PLC («Primetel») ανακοινώνει τα πιο κάτω, ως η υποχρέωσή της με βάση το Άρθρο 69 του Νόμου 112(Ι)/2004.

Στις 07/08/2020 η Primetel προχώρησε στον εμπλουτισμό του τηλεοπτικού περιεχομένου για τα πακέτα τηλεόρασης Premium και Premium Plus με όλους τους αγώνες του Κυπριακού Πρωταθλήματος και Κυπέλλου για όλους τους υφιστάμενους και νέους συνδρομητές.

Οι υφιστάμενοι συνδρομητές με τα πακέτα Τηλεόρασης Premium και Premium Plus, απολαμβάνουν το εμπλουτισμένο τηλεοπτικό περιεχόμενο δωρεάν από τις 07/08/2020 και μέχρι τις 31/10/2020.

Από την 01/11/2020, θα υπάρξει αναπροσαρμογή του μηνιαίου παγίου των υφιστάμενων συνδρομητών σύμφωνα με τον ακόλουθο πίνακα.

Υπηρεσίες για Ιδιώτες – Πακέτα Τηλεόρασης
Πακέτο Τηλεόρασης Αναπροσαρμογή Μηνιαίου Παγίου
Premium + 2.00 €
Premium Plus + 2.00 €

Διευκρινίζεται ότι όσοι συνδρομητές αιτήθηκαν ή ανανέωσαν τη συνδρομή τους με το πακέτο Τηλεόρασης Premium μετά τις 29/07/2020, δεν θα επηρρεαστούν από την τροποποίηση τιμοκαταλόγων, καθώς χρεώνονται ήδη με την αναπροσαρμοσμένη τιμή.

Από την τροποποίηση τιμοκαταλόγου εξαιρούνται επίσης οι συνδρομητές των πακέτων PLUGnPLAY TV (Τηλεόραση χωρίς υπηρεσίες Τηλεφωνίας ή Σταθερών Ευρυζωνικών Υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο από την Primetel).

Σημειώσεις:

  1. Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 19%.
  2. Τα τέλη των νέων πακέτων Τηλεόρασης, βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Primetel https://primetel.com.cy/paketa-tileorasis-el
  3. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που οποιοσδήποτε Συνδρομητής δεν αποδέχεται οποιαδήποτε τροποποίηση, δικαιούται να τερματίσει τη Συμφωνία, χωρίς οποιεσδήποτε κυρώσεις (εξαιρείται οποιαδήποτε επιδότηση συσκευής ή έκπτωση στις μηνιαίες σταθερές χρεώσεις ή άλλον όφελος από οποιαδήποτε προσφορά της Primetel), εντός περιόδου τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία της παρούσας ανακοίνωσης, με γραπτή ειδοποίηση προς την Primetel στην οποία να αναφέρει ότι ο λόγος του τερματισμού είναι η μη αποδοχή των τροποποιήσεων και στην οποία να αναφέρει ποια ή ποιες τροποποιήσεις δεν αποδέχεται.
  4. Για ολοκληρωμένους όρους και προϋποθέσεις επισκεφτείτε την ιστοσελίδα primetel.com.cy/oroi.
  5. Περισσότερες πληροφορίες στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της Primetel ή στο 133.