ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ίσως χρειαστεί να ρυθμίσεις την κινητή σου συσκευή για πρόσβαση
στο Internet χρησιμοποιώντας τις παρακάτω οδηγίες:
APN (access point name): ip.primetel “Username” και “password” παραμένουν κενά
Μπορείς να δεις ποιος σε καλεί πριν απαντήσεις το κινητό σου (Εκτός εάν καλεί απόρρητος αριθμός)
Μπορείς να δεχτείς άλλη κλήση ενώ μιλάς στο κινητό σου. Η υπηρεσία πρέπει να ενεργοποιηθεί από τις ρυθμίσεις της συσκευής σου.
Μπορείς να προωθήσεις τις εισερχόμενες κλήσεις σε οποιοδήποτε άλλο τηλεφωνικό αριθμό ή στον προσωπικό σου τηλεφωνητή όταν:
Προώθηση Κλήσης Κινητής | Ενεργοποίηση | Απενεργοποίηση |
Όλες οι κλήσεις | *21*προορισμός*11# | ##21# |
Οταν είναι κατειλημμένο | *67*προορισμός*11# | ##67# |
Μη Διαθέσιμο | *62*προορισμός*11# | ##62# |
Χωρίς απάντηση | *61*προορισμός*11# | ##61# |
Ακύρωση όλων των προωθήσεων | ##002# |
Μπορείς να προσθέσεις μέχρι και 5 άλλους συνομιλητές σε μια κλήση και να μιλάς μαζί τους ταυτόχρονα.
Notes:
Καλώντας στο 122 μπορείς να ενεργοποίησεις τις υπηρεσίες τηλεφωνητή και ειδοποίησης χαμένων κλήσεων.
Η υπηρεσία προσωπικού τηλεφωνητή σου δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνεις φωνητικά μηνύματα σε περίπτωση που δεν είσαι διαθέσιμος. Τα μηνύματα μπορείς να τα ακούσεις αργότερα, να τα αποθηκεύσεις και να τα βάλεις σε σειρά προτεραιότητας. Επίσης με τη λειτουργία Remote Pick-up μπορείς να ακούσεις τα μηνύματα του τηλεφωνητή καλώντας από οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό, εντός και εκτός Κύπρου.
Η υπηρεσία ειδοποίησης χαμένων κλήσεων, αποστέλλει δωρεάν ενημερωτικό SMS για οποιαδήποτε κλήση έγινε προς τον αριθμό σου την ώρα που δεν ήσουν διαθέσιμος ή δεν απάντησες. Οι υπηρεσίες διατίθενται δωρεάν. Για κάθε κλήση που πραγματοποιείς προς τη θυρίδα σου, τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα είναι χωρίς χρέωση και μετά εφαρμόζεται η χρέωση για εθνικές κλήσεις.
Για ενεργοποίηση:
Τηλεφωνητής: Κάλεσε 122 -> 0 -> 7 -> 1
Τηλεφωνητής και υπηρεσία ειδοποίησης χαμένων κλήσεων: Κάλεσε 122 -> 0 -> 8 -> 1
*Note: On the first call to 122, you need to set your voicemail PIN. by following the recorder instructions
*Σημέιωση: Κατά την πρώτη κλήση στο 122, θα χρειαστεί να ορίσεις έναν αριθμό PIN, ακολουθώντας τις ηχογραφημένες οδηγίες.
Αυτή είναι μια χρήσιμη υπηρεσία διαθέσιμη σε Pay As You Go χρήστες. Όταν “ξεμείνεις” από μονάδες στο κινητό σου, έχεις την επιλογή να στείλεις δωρεάν SMS στον παραλήπτη ώστε να σε καλέσει.
Για να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία, πληκτρολόγησε *130*αριθμό κινητού# και στη συνέχεια, πάτησε το πλήκτρο κλήσης. Για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις αυτή την υπηρεσία, καλό θα ήταν να λάβεις υπόψη τα πιο κάτω:
Μπορείς να μάθεις το υπόλοιπο του λογαριασμού σου πληκτρολογώντας τον κωδικό *133#
Μπορείς να πιστώσεις το λογαριασμό σου πληκτρολογώντας *133*<16-digit voucher code >#
Ο δεκαεξαψήφιος κωδικός βρίσκεται στην κάρτα ανανέωσης (Top-Up).
Μπορείς να μεταφέρεις χρήματα από το λογαριασμό σου σε κάποιον άλλο πληκτρολογώντας *121*< recipient MSISDN >*< amount to be transferred >#
Μπορείς να αλλάξεις τη γλώσσα πληκτρολογώντας *135* <1 (GR), 2(EN), 3(RU)> #
Εάν, για παράδειγμα, θέλεις να αλλάξεις τη γλώσσα από Ελληνικά σε Αγγλικά πληκτρολόγησε *135* <2> #
Για να ενημερωθείς για το υπόλοιπο του bonus, πληκτρολόγησε *139#
Για να μάθεις πόσα δωρεάν λεπτά/SMS/Data σου απομένουν κάλεσε *138#
*133*12321#
Για να μάθεις πόσα Data σου απομένουν κάλεσε *138*2#