Ξεκίνησαν οι δοκιμές διαφημίσεων στα YouTube Shorts

Ξεκίνησαν οι δοκιμές διαφημίσεων στα YouTube Shorts

SHARE IT

28 Απριλίου 2022

Σε μια εποχή όπου το TikTok έχει γίνει ο βασιλιάς των videos μικρής διάρκειας, ήταν λογικό ότι θα ακολουθούσαν παρόμοιες πρωτοβουλίες και οι υπόλοιποι μεγάλοι παίκτες της αγοράς. Γι’ αυτό βλέπουμε ειδικά τις Meta και Google να επενδύουν σημαντικά ποσά για την ανάπτυξη των Reels και των Shorts στις υπηρεσίες τους, ευελπιστώντας ότι θα καταφέρουν να εκμεταλλευτούν τους εκατομμύρια χρήστες των υπηρεσιών τους για να βγάλουν ακόμη μεγαλύτερο κέρδος από τις διαφημίσεις.

Ειδικά για το θέμα των διαφημίσεων, το YouTube έχει ξεκινήσει ήδη να πειραματίζεται με την εμφάνιση τους μέσα στα Shorts. Για την ώρα αυτές περιορίζονται μόνο για την προώθηση της εφαρμογής, αλλά θεωρείται δεδομένο πως πολύ σύντομα θα στηθεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο που θα ανοίξει ακόμη ένα κανάλι εσόδων για τους δημιουργούς, με τη Google να κερδίζει και αυτή κάποια προμήθεια.

Οι μέτοχοι της Google (Alphabet) έχουν ενημερωθεί ήδη για αυτές τις δοκιμές και ο επικεφαλής του τμήματος τονίζει πως παρότι βρισκόμαστε στις πρώτες ημέρες, τα μηνύματα που λαμβάνουν από τους διαφημιστές είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν δύο χρόνια από το λανσάρισμα των YouTube Shorts για να αρχίσει η ενσωμάτωση διαφημίσεων, μια κίνηση που χαρακτηρίζεται απόλυτα λογική από τη στιγμή που ήδη καταγράφονται περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια views των μικρών videos καθημερινά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Δες τα όλα