Η Meta και η Google στόχευσαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις

Η Meta και η Google στόχευσαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις

SHARE IT

12 Αυγούστου 2024

Σύμφωνα με τους Financial Times, η Google συνεργάστηκε με τη Meta για να τρέξει διαφημίσεις που απευθύνονταν σε μικρά παιδιά, παρά την παραβίαση των πολιτικών της Meta. Σύμφωνα με τα έγγραφα που είδε η ιστοσελίδα, η Google συμμετείχε σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ για τη διαφήμιση του Instagram σε χρήστες του YouTube ηλικίας 13 έως 17 ετών. Παλαιότερα η Google απαγόρευε την ηλικιακή στόχευση διαφημίσεων για άτομα κάτω των 18 ετών, αλλά αργότερα ανακάλυψε και εκμεταλλεύτηκε ένα παραθυράκι.

Επειδή δεν μπορούσε να προσεγγίσει το επιθυμητό δημογραφικό κοινό, επέλεξε να στοχεύσει ένα σύνολο ατόμων που η Google είχε χαρακτηρίσει ως "άγνωστα". Σύμφωνα με τους Times, το προσωπικό της Google πρότεινε την ομάδα αυτή στη Meta με βάση στατιστικά στοιχεία που έδειχναν ότι πολλοί χρήστες της κατηγορίας αυτής είναι κάτω των 18 ετών. Σύμφωνα με τη Meta, η καθημερινή ενασχόληση της εταιρείας με χρήστες ηλικίας 13 έως 17 ετών υπερβαίνει εκείνη του TikTok και του Instagram. σύμφωνα με τις πληροφορίες, η χρησιμοποίηση αυτής της ευπάθειας παραβιάζει τις απαγορεύσεις της Google κατά της στόχευσης μέσω πληρεξουσίων.

Σύμφωνα με το άρθρο, η Meta και η Google συνεργάστηκαν με την εταιρεία μέσων ενημέρωσης Spark Foundry για την έναρξη της εκστρατείας μάρκετινγκ στον Καναδά από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο. Όταν είχε καλή απόδοση, ξεκίνησαν μια δοκιμή στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Μάιο, με πρόθεση να την επεκτείνουν σε άλλες περιοχές και να συμπεριλάβουν επιπλέον εφαρμογές της Meta στην εκστρατεία. 

Αφού ενημερώθηκε από τους Times, η Google διεξήγαγε έρευνα και διέκοψε την πρωτοβουλία. "Απαγορεύουμε αυστηρά τις εξατομικευμένες διαφημίσεις σε άτομα κάτω των 18 ετών", ενημέρωσε η εταιρεία το δημοσίευμα. Είπε ότι οι έλεγχοι της ήταν αποτελεσματικοί σε αυτή την περίπτωση, καθώς δεν στόχευε άμεσα εγγεγραμμένους χρήστες του YouTube που ήταν τουλάχιστον 18 ετών. Ωστόσο, δεν αρνήθηκε ρητά τη χρήση του παραθυράκιου, αντίθετα δήλωσε ότι θα λάβει "πρόσθετα μέτρα για να ενισχύσει με τους αντιπροσώπους πωλήσεων ότι δεν πρέπει να βοηθούν τους διαφημιστές ή τα πρακτορεία να εκτελούν καμπάνιες" που επιχειρούν να παρακάμψουν τους περιορισμούς της.

Δες τα όλα