Online Υποστήριξη

    H Online Yποστήριξη δημιουργήθηκε ειδικά για εσένα! Για να βρεις απαντήσεις στις απορίες σου!

    Αποστολή μας… Η προσφορά καλύτερων υπηρεσιών. Εάν χρειάζεσαι άμεση βοήθεια ή εάν αντιμετωπίζεις τεχνικές δυσκολίες, παρακαλώ κάλεσέ μας στο 133.

    Στην PrimeTel ενδιαφερόμαστε για την προστασία της ιδιωτικής σας ζωής, γι’ αυτό σας πληροφορούμε ότι με  την υποβολή αυτής της αίτησης συμφωνείτε όπως αντιπρόσωπος  μας επικοινωνήσει μαζί σας αναφορικά με την συγκεκριμένη έρευνα και κατανοείται ότι θα χειριστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα με εχεμύθεια και βάσει της Πολιτικής Απορρήτου μας (https://primetel.com.cy/privacy-policy/).

    Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σου. Στόχος μας… Να απαντήσουμε εντός 2 εργάσιμων ημερών.

    Τηλέφωνα επικοινωνίας:

    Εξυπηρέτηση Πελατών – 133

    Από το εξωτερικό: (+357) 2210 2210
    Επιχειρησιακές Λύσεις: (+357) 22027000

    Ώρες Λειτουργίας:

    133 – Τεχνική Υποστήριξη

    Η υπηρεσία λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες τη βδομάδα (συμπεριλαμβανομένων των αργιών)

    133 – Θέματα λογαριασμών / Γενικές Πληροφορίες & Εγγραφή στην PrimeTel

    Δευτέρα – Παρασκευή: 08:00 π.μ. – 08:00 μ.μ.
    Σάββατο: 08:00 π.μ. – 04:00 μ.μ.

    Διεύθυνση/Κεντρικά γραφεία:
    The Maritime Centre
    Λεωφόρος Ομονοίας 141
    3045 Λεμεσός