Βοήθεια & Υποστήριξη

Γράψε μια ερώτηση ή ψάξε στις κατηγορίες

Kαλωσόρισες στην Primetel

Περισσότερα

Λογαριασμοί και πληρωμές

Περισσότερα

Κινητή

Περισσότερα

TV

Περισσότερα

Internet

Περισσότερα

Σταθερό τηλέφωνο

Περισσότερα

Όλα για την eSIM


Τι είναι η eSIM;

Η eSIM («e» από τη λέξη embedded = ενσωματωμένο) είναι ένας νέος τύπος SIM κάρτας η οποία είναι ενσωματωμένη στην eSIM συμβατή συσκευή (π.χ. Κινητό Τηλέφωνο, Τablet, Smartwatch κ.α.). Αρχικά είναι κενή και δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα δεδομένα πρόσβασης στο δίκτυο.

Πως μπορώ να πάρω μια eSIM;

Για να προμηθευτείς μία νέα eSIM ή να αντικαταστήσεις την υφιστάμενη σου, μπορείς να επισκεφθείς το MyPrimetel selfcare. Συνδέσου ή κάνε εγγραφή και στη συνέχεια, πήγαινε στην "Κινητή" κάτω από τις "Οι υπηρεσίες μου".

Κάνε κλικ στις υπηρεσίες eSIM για να ξεκινήσει η ηλεκτρονική διαδικασία. Λάβε υπόψη ότι για να κάνεις την αλλαγή πρέπει να είσαι ο κάτοχος του αριθμού και να έχεις ενεργοποιημένο τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων.

Επίσης, μπορείς να αντικαταστήσεις την κάρτα σου με μια eSIM κλείνοντας ένα ραντεβού μέσω zoom στο Primetel Virtual Shop, ή να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματα Primetel

Ποιες είναι οι eSIM συμβατές συσκευές;

iPhone

iPhone XR
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 PrPhone XR
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone SE (2020)
iPhone 12 Mini
iPhone 12
iPhone 12 Pro
iPhone 12 Pro Max
iPhone 13 mini
iPhone 13
iPhone 13 Pro
iPhone 13 Pro Max
iPhone SE (2022)
iPhone 14
iPhone 14 Plus
iPhone 14 Proo Max
iPhone SE (2020)
iPhone 12 Mini
iPhone 12
iPhone 12 Pro
iPhone 12 Pro Max
iPhone 13 mini
iPhone 13
iPhone 13 Pro
iPhone 13 Pro Max
iPhone SE (2022)
iPhone 14
iPhone 14 Plus
iPhone 14 Pro
iPhone 14 Pro Max
iPad Pro (2018 and onwards)
iPad Air
iPad

Samsung

Samsung Galaxy S23*
Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Samsung Galaxy S22+ 5G
Samsung Galaxy S22 5G
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
Samsung Galaxy S21 5G
Samsung Galaxy S21+ 5G
Samsung Galaxy S20
Samsung Galaxy S20+
Samsung Galaxy Note 20+
Samsung Galaxy Note 20
Samsung Galaxy Note 20 Ultra
Samsung Galaxy Fold
Samsung Galaxy Z Flip
Samsung Galaxy Z Flip 3 5G
Samsung Galaxy Z Fold 2

Huawei

Huawei P40
Huawei P40 Pro*
Huawei Mate 40 Pro

Μπορώ να έχω πάνω από μία eSIM στη συσκευή μου;

Στην κάθε συσκευή μπορούν να υπάρχουν περισσότερα από ένα eSIM προφίλ. Ο αριθμός των ενεργών όμως, διαφέρει ανάλογα με τις δυνατότητες της συσκευής για ενεργά eSIM profiles, (συνήθως ένα ή δυο).

Μπορώ να αλλάξω eSIM από συσκευή σε συσκευή;

Η αλλαγή eSIM από συσκευή σε συσκευή, ή η εγκατάσταση, διαγραφή και εκ νέου εγκατάσταση στην ίδια συσκευή δεν υποστηρίζεται. Εάν θέλεις να επανεγκαταστάσεις ένα eSIM προφίλ, θα πρέπει να επισκεφθείς ένα κατάστημα Primetel, προκειμένου να προμηθευτείς τον κωδικό QR που θα χρειαστείς για να το εγκαταστήσεις. Η ανάκτηση διαγραμμένου προφίλ eSIM δεν είναι δυνατή.

Μπορώ να διατηρήσω την παλιά μου φυσική SIM ως Back Up;

Με την ενεργοποίηση μίας eSIM, η παλιά κάρτα SIM απενεργοποιείται αυτόματα.

 eSIM σε περιαγωγή

eSIM σου δουλεύει στο εξωτερικό!


Στις ακόλουθες χώρες η eSIM δεν είναι διαθέσιμη: Περιοχές της Κυπριακής Δημοκρατίας εκτός αποτελεσματικού ελέγχου της Κυβέρνησης, Τουρκία, Ιαπωνία, Γκαμπόν, Χιλή, Ανδόρα, Δημοκρατία του Κονγκό, Μπουτάν, Μπουρούντι, Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, Εκουαδόρ, Φίτζι, Ναουρού, Γκουάμ, Γουινέα-Μπισάου, Μαλάουι, Μαυριτανία, Παπούα Νέα Γουινέα, Δημοκρατία της Ρουάντα, Τριστάν ντα Κούνια, Σαμόα, Σάο Τομέ και Πρίνσιπε, Σομαλία, Νότιο Σουδάν, Βανουάτου, Βενεζουέλα, Μαγιότ.